کد مطلب: 

230198

مدیرعامل صبانت خواستار افزایش 40 تا 50 درصدی تعرفه‌های اینترنت ثابت شد

مدیرعامل شرکت انتقال داده های نداگستر صبا، گفت: در حال حاضر مبلغی که خانواده‌ها برای اینترنت در سبد خانوار خود هزینه می‌کنند به صورت متوسط فقط 20 تا 25 هزار تومان در ماه است که افزایش 40 تا 50 درصدی قیمت ها با توجه به عوامل مذکور، چشمگیر نیست، اما همین موضوع باعث جلوگیری از عدم امکان ارائه‌ی سرویس به کاربران و کاهش اشتغال خواهد شد.
مدیرعامل صبانت خواستار افزایش 40 تا 50 درصدی تعرفه‌های اینترنت ثابت شد

به گزارش سیتنا، احمد بیدآبادی، گفت: از سال های پیش تاکنون همواره تلاش ما ارائه سرویس با کیفیت به کاربران بوده است. بر همین اساس و با توجه به افزایش سه تا چهار برابری نرخ ارز و هزینه‌ها در همه‌ی حوزه ها اعم از تجهیزات، افزایش دستمزد نیروی انسانی و سایر هزینه ها که تاثیر مستقیم بر ارائه سرویس اینترنت پرسرعت توسط اپراتورها دارند، شرکت های ارائه کننده‌ی خدمات اینترنتی برای ادامه‌ی فعالیت و تداوم ارائه‌ی سرویس به مشترکین مجبور به بازنگری قیمت ها جهت افزایش آن هستند.

مدیرعامل شرکت انتقال داده های نداگستر صبا، ادامه داد: علیرغم حمایت های دولت برای تثبیت قیمت ها، شاهد افزایش قیمت در همه‌ی کالاها حتی کالاهای اساسی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بی شک این افزایش قیمت اولین راهکار اپراتورهای اینترنت برای ادامه‌ی فعالیت نبوده است، بلکه کاهش شدید هزینه ها و متاسفانه تعدیل نیروی فراوان در این صنعت راه های پیموده شده برای بقا بوده اند اما در شرایط فعلی ناگزیر به اجرای آن هستیم.

بیدآبادی، گفت: در حال حاضر مبلغی که خانواده‌ها برای اینترنت در سبد خانوار خود هزینه می‌کنند به صورت متوسط فقط 20 تا 25 هزار تومان در ماه است که افزایش 40 تا 50 درصدی قیمت ها با توجه به عوامل مذکور، چشمگیر نیست، اما همین موضوع باعث جلوگیری از عدم امکان ارائه‌ی سرویس به کاربران و کاهش اشتغال خواهد شد.

وی تاکید کرد: در پایان انتظار داریم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رگولاتور و تنظیم کننده بازار، حمایت لازم را برای کمک به ادامه فعالیت شرکت ها داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-23 16:14

افزودن دیدگاه جدید