کد مطلب: 

230137

اینستاپست سرمربی اسبق استقلال در جایگاه جدید

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم‌ملی امید فوتبال ایران از پایان نخستین دوره تمرینات یوز‌های جوان تحت نظر او خبر داد.
اینستاپست سرمربی اسبق استقلال در جایگاه جدید

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، فرهاد مجیدی پس از آن که از هدایت موقت استقلال کنار رفت، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید فوتبال ایران انتخاب شد. او برای نخستین بار در هفته گذشته و با دعوت از پنجاه بازیکن اردو یوز‌های جوان را کلید زد و امروز این تمرینات را تمام کرد. مجیدی که در تلاش است تا تیم ملی امید فوتبال ایران را به المپیک برساند، مثل همه روز‌هایی که برای استقلال در اینستاگرام می‌نوشت، این بار به تلاش شاگردانش در تیم ملی امید پرداخته است.

امروز یکی از بهترین تجارب زندگی ام را از سر گذراندم، دوره اول تمرینات تیم ملی امید تمام شد، همه‌ی بازیکنان انتخابی ام آمدند و رفتند.
همه چیز خوب بود، بچه‌ها با انگیزه و پرانرژی بودند و امید و سرزندگی که در این جوان‌ها بود، من را هم بیشتر امیدوار کرد که حتما رویای بزرگ مون را می‌سازیم و استوار می‌مانیم که رویای رسیدن به المپیک را، که سال‌ها در ذهن می‌پروریم را محقق می‌کنیم. این پیوند همدلانه‌ای که بین تیم بود، وفاداری ریشه داری و محبتی که بین بازیکنان بود و اعتمادی که من به آن‌ها داشتم، آرامشی بر همه‌ی دل‌های ما حاکم کرد.
من همیشه به فوتبال به بازی اعجاز، جادو و شگفتی‌ها نگاه کرده ام، آن جا که جوانان و رویا قادرند هر کاری را پیش برند.
بیشتر از هر وقت دیگه‌ای تو زندگی ام احساس مسئولیت می‌کنم و در تکاپویم که به رویای ایرانیان وفادار بمانم و آن را برآورده سازم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-21 20:19

افزودن دیدگاه جدید