کد مطلب: 

230096

بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مخابرات منطقه قم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: متاسفانه پیمانکاران محلی مرکز مخابرات منطقه قم، تخلفاتی در بحث پرداخت‌های کارکنان خود و عدم رعایت قرارداد منعقده داشتند که ضمن اخطار جدی به پیمانکار و دستور پیگیری به مخابرات منطقه مقرر شد ظرف مدت یک هفته موضوع بررسی و حق و حقوق کارکنان سریعا پرداخت شود. این مورد هشداری به همه پیمانکاران محلی در سراسر کشور است تا به وظایف خود در قبال پرسنل مجموعه بدرستی عمل کنند.
بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مخابرات منطقه قم

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، در اینستاگرامش نوشت:

امروز به منظور بررسی عملکرد مخابرات منطقه قم به همراه جمعی از مدیران و معاونان شرکت سفر کوتاهی به این منطقه داشتم.

در این سفر ضمن نشستی صمیمی با مدیران و کارکنان منطقه و بررسی عملکرد مخابرات قم پاسخگوی پرسش‌های کارکنان، بازنشستگان و پیمانکاران درباره مسائل مختلف سازمانی و حوزه نیروی انسانی بودم.

بخش دیگر سفر امروز مربوط به حضور در مرکز ۲۰۲۰ مخابرات منطقه و بررسی پشتیبانی و نحوه پاسخگویی به مشتریان اینترنت بود. متاسفانه پیمانکاران محلی این مرکز تخلفاتی در بحث پرداخت‌های کارکنان خود و عدم رعایت قرارداد منعقده داشتند که ضمن اخطار جدی به پیمانکار و دستور پیگیری به مخابرات منطقه مقرر شد ظرف مدت یک هفته موضوع بررسی و حق و حقوق کارکنان سریعا پرداخت شود.

این مورد هشداری به همه پیمانکاران محلی در سراسر کشور است تا به وظایف خود در قبال پرسنل مجموعه بدرستی عمل کنند.

بررسی عملکرد این عزیزان با همین روال و با تشکیل گروهی ناظر در تمام استان‌ها ادامه دارد و قطعا هرگونه کوتاهی و سهل‌انگاری در انجام وظایف را شخصا با جدیت پیگیری و برخورد می‌کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-06-20 09:27

افزودن دیدگاه جدید