کد مطلب: 

230094

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: مدیریت دانش بنیان باید سرلوحه کار قرار گیرد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در شرایط امروز که به علم و فناوری نیاز مبرم داریم، رویکرد مدیریت دانش بنیان باید سرلوحه کار قرار گیرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: مدیریت دانش بنیان باید سرلوحه کار قرار گیرد

به گزارش سیتنا، حجت الاسلام سعید رضا عاملی در نشست با استاندار بوشهر افزود: رشد موزون نیازمند دانش یکپارچه است و روش یکپارچه به عنوان دکترین مدیریت دانش مطرح است که هدف از این روش ایجاد ظرفیت‌های موزون در مسیر تدوین سند دانش بنیانی خواهد بود.

وی بیان کرد: مردم ایران نوگرا، علم گرا و دوستدار پیشرفت هستند و همه اینها نشان از ظرفیت بالای علمی در کشور است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با این شرایط باید وارد بازار رقابت بین المللی شد زیرا در غیر این صورت از مسیر پیشرفت خارج می‌شویم.

عاملی اظهار داشت: با توجه به اینکه نخستین سند توسعه دانش بنیان استان‌ها در کشور در بوشهر تصویب و تدوین شده است اجرایی شدن این سند نقش مهم ملی و بین المللی دارد.

وی اضافه کرد: تدوین و تصویب این سند نشان از خواست و اراده مسئولان استان بوشهر است و باید به اولویت ها و نیازهای این استان توجه شود.

عاملی بر توجه به قابلیت‌های استان بوشهر در تدوین سند توسعه این استان تاکید کرد و گفت: بوشهر استانی است که از یکپارچگی شهروندان بومی برخوردار است و باید به این موضوع به عنوان قابلیتی مهم توجه ویژه شود.

استاندار بوشهر گفت: تدوین سند دانش بنیان در حوزه اقتصاد و توسعه می‌تواند آغاز خوبی برای رونق تولید و اشتغال باشد.

عبدالکریم گراوند افزود: بوشهر استانی پیشرو در تدوین سند گام دوم انقلاب است و این کار در استان با جدیت آغاز شده است.

وی اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان نخستین استان در تصویب و تدوین سند توسعه دانش بنیان مطرح است، این استان با وجود منابع انسانی کارآمد می‌تواند در این بخش هم سرآمد باشد.

گراوند اضافه کرد: تدوین سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر اقدام مبارکی است که باید گام‌های عملی برای تحقق موضوع‌های این سند برداشته شود.

استاندار بوشهر گفت: با وجود ظرفیت‌های مهم در عرصه دریا، کشاورزی و زیست فناوری می‌توانیم نه تنها در عرصه نفت و گاز بلکه در سایر موضوع ها هم حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح ملی و بین المللی داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-19 23:36

افزودن دیدگاه جدید