کد مطلب: 

230035

دریافت سریع پشتیبانی اینترنت شرکت مخابرات با استفاده از پنل کاربری مشتریان میسر شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، بابیان لزوم ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و با صحت و دقت مناسب، اظهار داشت: در همین راستا تمام مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری اینترنت خود به نشانی adsl.tci.ir، از سریع‌ترین خدمات پشتیبانی مربوط به اینترنت بهره‌مند شوند.
دریافت سریع پشتیبانی اینترنت شرکت مخابرات با استفاده از پنل کاربری مشتریان میسر شد

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، اظهار داشت: با استفاده از پنل کاربری مشتریان اینترنت شرکت مخابرات و همچنین سامانه پشتیبانی ۲۰۲۰ متعلق به شرکت مخابرات ایران، تمام مشتریان می‌توانند موارد مربوط به درخواست‌های اینترنت و رفع نقص‌های احتمالی را در کمترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

وی، افزود: به تمام مشتریان عزیز اطمینان می‌دهیم که با استفاده از پنل کاربری مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمام درخواست‌های مربوط به استفاده و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت پاسخ های لازم و دقیق داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پایان اظهار داشت: مشتریان با مراجعه به پنل کاربری و ورود به بخش پشتیبانی می‌توانند علاوه بر ارائه درخواست‌های خود در مورد مسائل مختلف اینترنت شرکت مخابرات ایران از سابقه درخواست‌های پشتیبانی خودآگاه شده و همچنین در نظرسنجی پنل کاربری مشتریان نیز شرکت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-06-18 09:17

افزودن دیدگاه جدید