کد مطلب: 

230021
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه گزارش دستاوردهای سال ۹۷ ؛

پیاده‌سازی سیستم جامع و متمرکز نرم‌افزاری پشتیبانی در تمام استان‌ها/ امکان استفاده‌ی FCPها و Servcoها از زیرساخت‌های باندپهن مخابرات/ ایجاد زیرساخت اگریگیتوری محتوای صوتی و داده/ اجرای سیستم متمرکز صورت‌حساب بومی در استان‌ها

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: سال گذشته و در راستای عمل به اهداف بهره‌مندی از توان داخلی به لطف خدا توانستیم سیستم صورت‌حساب (Billing) کلیه استان ها را با راهکار ایرانی و بومی به ‌صورت متمرکز یکپارچه نموده و داشبورد گزارش‌گیری نیز جهت مدیریت متمرکز قبوض مشترکین ایجاد شد.
پیاده‌سازی سیستم جامع و متمرکز نرم‌افزاری پشتیبانی در تمام استان‌ها/ امکان استفاده‌ی شرکت‌های FCP و Servco از زیرساخت‌های باندپهن مخابرات/ ایجاد زیرساخت اگریگیتوری محتوای صوتی و داده/ اجرای سیستم متمرکز و یکپارچه‌ی صورت‌حساب بومی در استان‌ها

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در ادامه‌ی انتشار گزارش‌هایش پیرامون عملکرد شرکت مخابرات ایران، در اینستاگرامش نوشت:

‌در ادامه ارائه گزارش از دستاوردهای سال ۹۷ شرکت، امروز خلاصه‌ای از اقدامات حوزه فناوری اطلاعات شرکت را ارائه می‌دهم.

در سال گذشته سیستم های جامع نرم افزاری ارتباط با مشتریان تلفن ثابت، باندپهن xDSL/FTTH و ارائه خدمات زیرساختی و ارتباطی به شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌صورت یکپارچه و متمرکز در مراکز داده مخابرات ایران پیاده‌سازی و با برگردان اطلاعات استان‌ها به بهره‌برداری جهت ارائه خدمات به بیش از سی میلیون مشترک در سطح کشور رسید.

در سال ۹۷ سیستم‌های AAA کل کشور متمرکز و برگردان و در نتیجه در کلیه مناطق سیاست‌های تفکیک ترافیک و مدیریت حسابداری مشترکین باندپهن یکسان شد تا مخابرات ایران بتواند کمپین‌های یکپارچه را در شبکه‌های xDSL/FTTH ارائه نماید.

از دیگر اتفاقات خوب سال ۹۷، پیاده‌سازی سیستم جامع و متمرکز نرم‌افزاری OSS (سیستم پشتیبانی عملیات شبکه) و یکپارچه‌سازی آن با CRM و AAA در شرکت مخابرات ایران در تمامی استان‌ها بود که منجر به اجرای فرایندهای مختلف رفع خرابی و مدیریت ظرفیت و کیفیت شبکه تا لایه‌های دسترسی شد که تاثیر مستقیم در افزایش کیفیت خدمات باندپهن و در نتیجه رضایت مشترکین XDSL/FTTH دارد.

با یکپارچه و متمرکز شدن سیستم‌های CRM و OSS در مخابرات ایران، طراحی و توسعه سیستم Bit Stream انجام گرفته تا شرکت‌های دارنده پروانه FCP و Servco بتوانند از زیرساخت‌های باندپهن مخابرات ایران بصورت اشتراکی استفاده نموده و درآمد حاصل را با مخابرات ایران تسهیم کنند.

بهره‌برداری از این سیستم منجر به جلوگیری از هدر رفت سرمایه گذاری مجدد شرکت‌های دارنده پروانه در لایه دسترسی و انتقال شد و به راحتی شرکت‌های مذکور می‌توانند به مشترکین خود بر روی زیرساخت‌های خالی مخابرات ایران در کل کشور خدمات باندپهن خود را ارائه نمایند.

ایجاد زیرساخت اگریگیتوری محتوای صوتی و داده در مخابرات ایران، از دیگر دستاوردهای مهم سال قبل بوده که می‌توان با مشارکت بازیگران محتوا در توسعه بازار محتوای صوتی و دیجیتالی کشور سهم بسزایی را نصیب مخابرات ایران نمود.

سال گذشته و در راستای عمل به اهداف بهره‌مندی از توان داخلی به لطف خدا توانستیم سیستم صورت‌حساب (Billing) کلیه استان ها را با راهکار ایرانی و بومی به ‌صورت متمرکز یکپارچه نموده و داشبورد گزارش‌گیری نیز جهت مدیریت متمرکز قبوض مشترکین ایجاد شد تا در آینده نزدیک مشترکین مخابرات ایران در هر نقطه از کشور بتوانند خدمات مرتبط به قبض را از هر منطقه‌ای دریافت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-17 18:01

افزودن دیدگاه جدید