کد مطلب: 

230011
رئیس جدید دانشکده‌ی پست و مخابرات:

بر آموزش‌ مهارت‌های اقتصاد دیجیتال و آموزش‌های منجر به اشتغال تاکید ویژه خواهیم داشت

رئیس جدید دانشکده‌ی پست و مخابرات، گفت: ما در دوره‌ی جدید، ضمن حرکت در ادامه‌ی مسیر آموزشی دانشکده، بر روی دو محور آموزش‌ مهارت‌های اقتصاد دیجیتال و آموزش‌های منجر به اشتغال تاکید ویژه خواهیم داشت.
بر آموزش‌ مهارت‌های اقتصاد دیجیتال و آموزش‌های منجر به اشتغال تاکید ویژه خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم تقدیر و تشکر از دکتر وحید یزدانیان، رییس سابق دانشکده‌ی پست و مخابرات و معارفه‌ی دکتر صادق عباسی شاهکوه ریاست جدید این دانشکده، امروز دوشنبه بیست و هفتم خرداد ماه 98 در محل سالن اجتماعات دانشکده‌ی علمی کاربردی پست و مخابرات برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر وحید یزدانیان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران و پرسنل دانشکده، گفت: نتایجی که در دوره‌ی مدیریت بنده در این دانشکده حاصل شد، دلیلی جز همدلی نداشته است، چراکه همدلی نقش به سزایی در موفقیت هر مجموعه دارد. 

یزدانیان، ضمن تبریک به دکتر عباسی شاهکوه، به سابقه‌ی علمی و مدیریتی ایشان اشاره کرد و افزود: دانشکده‌ی پست و مخابرات با ورود دکتر عباسی مسیر موفقیت را بیش از پیش طی خواهد کرد. وزیر محترم ارتباطات هم در حکم انتصاب ایشان بر موضوع آموزش به درستی تاکید کردند. 

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر صادق عباسی شاهکوه، رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، نیز ضمن تشکر از دکتر وحید یزدانیان، خاطرنشان کرد: در طول مدیریت سعی بر این است تا با آرامش و کار بیشتر مسائل را پیش بریم.

رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، افزود: در حکم وزیر محترم ارتباطات برای بنده، دو بند از پنج بند ذکر شده چشمگیرتر و تخصصی تر بود؛ گرایش فعالیت‌های دانشکده به سمتی رود که مرکز آموزش‌ مهارت‌های اقتصاد دیجیتال داشته باشیم و بند بعدی به آموزش‌های منجر به اشتغال اشاره کرد. در بندهای دیگر نیز به سلامت اداری، حقوق شهروندی و توجه به حضور بانوان اشاره می‌کرد که در تمام احکام اجرایی این موارد ذکر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: ما نیز ضمن حرکت در ادامه‌ی مسیر آموزشی دانشکده بر روی دو محور آموزش‌ مهارت‌های اقتصاد دیجیتال و آموزش‌های منجر به اشتغال تاکید ویژه خواهیم داشت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم نیز از زحمات دکتر یزدانیان در دانشکده‌ی پست و مخابرات تقدیر شد.

برای دیدن گزارش تصویری این مراسم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-06-17 13:19

افزودن دیدگاه جدید