کد مطلب: 

229956

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، بوت کمپ تابستانه اینترنت اشیاء برگزار می‌شود

دوره جامع آموزش اینترنت اشیا، تحت عنوان IoT BooTCamp 98 با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ۲۷ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، بوت کمپ تابستانه اینترنت اشیاء برگزار می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، پیرو عقد تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در جهت ارتقای سطح دانش کشور در زمینه اینترنت اشیا و در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ و تحول صنایع در زمینه هوشمندسازی و همچنین اجرای ماده ۱۱ آیین‌نامه داخلی شورای عالی فضای مجازی با موضوع الزامات حاکم بر اینترنت اشیا در شبکه ملی اطلاعات، جامع‌ترین دوره آموزش تخصصی و عملی جهت ترویج این فناوری در قالب بوت کمپ تابستانه در سال جاری و در محل مجمتع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

در بوت کمپ اینترنت اشیاء آموزش به صورت انفرادی اما در قالب کار گروهی انجام می‌‌شود که در نتیجه علاوه بر افزایش مهارت فردی فرصت تشکیل گروه با تخصص‌‌های مختلف و ضروری نیز فراهم شده است. با توجه به میان رشته‌ای بودن این فناوری، فعالان و علاقمندان به حوزه هوشمندسازی در تمامی صنایع می‌‌توانند از محورهای آموزشی این دوره بهره‌مند شوند.

این دوره شامل بیش از ۱۴۰ ساعت آموزش زیر نظر اساتید خبره در بخش‌های مختلف اینترنت اشیا خواهد بود و با توجه به پیاده‌سازی سناریوهای عملی اینترنت اشیا به صورت انفرادی، در پایان بوت کمپ، گروه‌های استارتاپی دارای محصول تحت حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا قرار گرفته و می‌توانند نسبت به تشکیل کسب‌وکارهای نوپا در حوزه هوشمندسازی اقدام کنند.

در پایان بوت کمپ نیز گواهی معتبر به صورت فارسی و لاتین از طرف مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.
علاقمندان به ثبت‌نام و حضور در این دوره می‌توانند از طریق www.iotiran.com/iot-bootcamp اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-15 22:34

افزودن دیدگاه جدید