کد مطلب: 

229932

اختلال گسترده در وب‌سایت و اپلیکیشن «eBay»؛ هم اکنون شرایط عادی است

وب سایت و اپلیکیشن «ای.بِی» (eBay) که برای دقایقی با وقفه و اختلال گسترده مواجه شد و هزاران نفر از دسترسی به سایت مزایده آنلاین باز ماندند، هم اکنون به حالت عادی بازگشته است.
اختلال گسترده در وب‌سایت و اپلیکیشن «eBay»؛ هم اکنون شرایط عادی است

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از وبسایت «دان دیتکتور»، تلاش برای ورود به سایت خرید و فروش حراج‌گونه فقط یک صفحه خالی را نشان می‌داد، در حالی که اَپِ این سایت نیز به واسطه یک از کارافتادن بی‌دلیل قادر به بارگذاری نبود.

«ای بِی» روزانه برای تکمیل تراکنش‌هایی به ارزش میلیاردها دلار استفاده می‌شود و حتی کوتاه‌ترین وقفه می‌تواند مشکلات مالی زیادی را برای فروشندگان و خریدارانی که از آن بازدید می‌کنند ایجاد کند.

بسیاری از مشکلات «ای بِی» در اروپا مشاهده شده است، که می‌تواند به این دلیل باشد که افراد مقیم بقیه نقاط دنیا در آن لحظات خواب بودند.

«ای بِی» همواره یک سایت ذخیره «وضعیت سیستم» برای استفاده در زمانی که مشکلی در سرویس آن وجود دارد، نگهداری و مدیریت می‌کند. اما به نظر می‌رسد که آن سایت نیز تحت تأثیر قرار گرفته و پس از اختلال سایت اصلی، آن سایت هم بارگیری نشده است.

طی مدت کوتاهی پس از آن که وقفه بزرگ شروع شد، کاربران گزارش دادند که سرویس به وبسایت بازگشته است، اما برخی قسمت‌ها برای مدتی دیگر با اختلال مواجه بودند. به طور مثال در حالی که صفحه اصلی بارگیری می‌شد، کاربران قادر به دسترسی به حساب شخصی یا سایر بخش‌های سایت نبودند.

در حال حاضر «ای بِی»  می‌گوید که این سرویس کاملا به راه افتاده و مزایده‌های آنلاین از سر گرفته می‌شوند. یک سخنگوی این وبسایت گفت: «ای بی برای مدت کوتاهی دچار مشکلات فنی شد که در طول آن زمان،‌ کاربران موقتا دسترسی به سایت نداشتند. این موضوع اکنون کاملا حل شده است و به خاطر ایجاد هرگونه ناراحتی برای کاربراین عذرخواهی می‌کنیم».

«ای بِی» ادعا می کند که توسط ۱۸۰ میلیون خریدار فعال استفاده می‌شود، که در مجموع، هر ساله حدود ۱۰۰ میلیارد دلار پول خرج می‌کنند.

این شرکت در عین حال که مالک سایت اصلی حراج است، شرکت خدمات فروش بلیط مسابقات ورزشی،‌ کنسرت‌ها،‌ «استاب‌هاب» را هم در اختیار دارد و آگهی‌های طبقه‌بندی شده نیز به فروش می‌رساند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-15 11:41

افزودن دیدگاه جدید