کد مطلب: 

229854

دیدار رئیس پژوهشگاه ICT با دبیر ستاد توسعه حمل و نقل پیشرفته‌ی معاونت علمی ریاست جمهوری

در حاشیه نشست تخصصی "پیشران‌های توسعه حمل و نقل جاده‌ای هوشمند (با محوریت خودرو) و نقش ICT در آن" که با همکاری ستاد "توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری" و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، دکتر منطقی دبیر ستاد با دکتر یزدانیان رییس پژوهشگاه دیدار کرد.
دیدار رئیس پژوهشگاه ICT با دبیر ستاد توسعه حمل و نقل پیشرفته‌ی معاونت علمی ریاست جمهوری

به گزارش سیتنا، در این دیدار توانمندیهای پژوهشگاه و سوابق فعالیتهای صورت گرفته در زمینه‌ی اینترنت اشیاء و خودرویی به منظور ارائه‌ی پتانسیل‌های پزوهشگاه برای همکاری با ستاد تشریح شد.

از جمله موضوعات مورد نظر طرفین، استفاده از قابلیتهای اینترنت اشیا در هوشمند سازی عنوان گردید. همچنین با توجه به اهمیت همایش بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری، علاقه مندی پژوهشگاه در حمایت از همایش مذکور و همکاری در برگزاری آن مطرح شد که مورد استقبال دکتر منطقی قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته، سال گذشته  با ادغام بخش های مرتبط با فناوری مرکز ملی فضایی و دو ستاد (ستادهای توسعه فناوری صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی و صنایع دانش بنیان دریایی) در معاونت  علمی و فناوری ریاست جمهوری تشکیل و دکتر منوچهر منطقی به عنوان دبیر این ستاد منصوب شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-12 17:18

افزودن دیدگاه جدید