کد مطلب: 

229844
نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم نسبت به شش ماه قبل کمتر شده‌است/ وزارت ارتباطات باید تلاشی مضاعف کند تا این مشکل رفع شود/ این جزو حقوق مصرف کنندگان است/ در جلسه‌ی هفته‌ی آینده‌ی مجلس به وزیر ارتباطات متذکر خواهیم شد

نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: وزارت ارتباطات باید تلاشی مضاعف کند تا مشکل ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم رفع شود. این جزو حقوق مصرف کنندگان است و وزارت ارتباطات باید از حقوق مردم دفاع کند و ما مجددا در جلسه‌ی هفته‌ی آینده‌ی مجلس به وزیر ارتباطات متذکر خواهیم شد.
ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم نسبت به شش ماه قبل کمتر شده‌اند/ وزارت ارتباطات باید تلاشی مضاعف کند تا این مشکل رفع شود/ این جزو حقوق مصرف کنندگان است/ در جلسه‌ی هفته‌ی آینده‌ی مجلس به وزیر ارتباطات متذکر خواهیم شد

دکتر "فریدون احمدی" عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون نتایج پیگری‌ها و اقدامات وزارت ارتباطات برای حذف پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم طی ماه‌های اخیر، گفت: پیامک‌های مزاحم مردم را ناراحت کرده اند، از طرفی وزارت ارتباطات نیز اعلام کرده که این پیامک‌ها باید جمع آوری شوند و شماره‌هایی هم اعلام کرده که اگر مردم پیامکی دریافت کردند با آن شماره‌ها تماس بگیرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: به نسبت شش ماه قبل این پیامک‌ها کمتر شده اند، از طرفی محتوای این پیامک‌ها بد نیست و مردم به دنبال معرفی کسب‌وکارشان هستند.

احمدی، خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات باید تلاشی مضاعف کند تا این مشکل رفع شود. این جزو حقوق مصرف کنندگان است و وزارت ارتباطات باید از حقوق مردم دفاع کند و ما مجددا در جلسه‌ی هفته‌ی آینده‌ی مجلس به وزیر ارتباطات متذکر خواهیم شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-12 12:23

افزودن دیدگاه جدید