کد مطلب: 

229838
چالش ناامن بودن پیام رسان واتس‌آپ؛

موسس تلگرام: واتس‌آپ هیچ گاه پیام رسان امنی نبوده است؛ امکان جاسوسی از کاربرانش وجود دارد/ بیانیه‌ی واتس آپ: از سوء استفاده‌کنندگان از واتس‌آپ شکایت می‌کنیم؛ علیه نقض‌کنندگان قانون، اقدام می‌کنیم

در حالی که موسس تلگرام پیش‌تر گفته بود که واتس آپ از زمان تاسیس، هیچگاه پیام رسان امنی نبوده است؛ هم اکنون پیام رسان واتس آپ اعلام کرده است که از کاربرانی که قوانین این شرکت را نقص می‌کنند، شکایت می‌کند.
موسس تلگرام: واتس‌آپ پیام رسان امنی نیست؛ امکان جاسوسی از کاربران واتس‌آپ وجود دارد/ بیانیه‌ی واتس آپ: از سوء استفاده‌کنندگان از واتس‌آپ شکایت می‌کنیم

به گزارش سیتنا، پیام رسان واتس آپ از آمادگی خود برای محکومیت کاربران به دلیل نقض شرایط استفاده از این شبکه اجتماعی خبر دارد. این اقدامات جدید در بخش به روز رسانی امنیتی این پیام رسان ذکر شده است.

در این بیانیه امده است: "از 7 دسامبر سال 2019، واتس آپ علیه کسانی که شخصا یا به دیگران در سوء استفاده از این پیام رسان و نقص قوانین آن کمک کنند، اقدام قانونی خواهد کرد".

این شرکت توضیح داد که این فهرست نقض شامل توزیع پیام ها و همچنین استفاده از این برنامه برای اهداف غیرشخصی می‌باشد.

اسپوتنیک نوشت: به روز رسانی این پیام رسان به زودی اعلام خواهد شد، پس از اینکه سیستم انتقال پول بین کاربران پیام رسان  شبکه اجتماعی چینی وی چت و واتس آپ اغاز شود. ارسال پول بین کاربران واتس آپ به طور ازمایشی در حال حاضر در هند انجام می شود.

به گفته اسکی نیوز، پیش از این پاول دورف، موسس تلگرام خاطرنشان کرده بود که مشکلات مربوط به حریم شخصی در پیام رسان واتس آپ نباید تعجب آور باشد چراکه واتس آپ از زمان تاسیس، هیچ‌گاه پیام رسان امنی نبوده است.

دورف افزود: نبود امنیت حریم شخصی در واتس آپ، امکان جاسوسی از شهروندان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-12 10:51

افزودن دیدگاه جدید