کد مطلب: 

229830

استوری آقاخان در رد شایعه بزرگ درباره مهدی رحمتی

انتشار یک ویدئوی قدیمی در مورد هافبک استقلال باعث شد این بازیکن خیلی زود با حاشیه های بزرگی روبرو شود.
استوری آقاخان در رد شایعه بزرگ درباره مهدی رحمتی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، در چند روز گذشته ویدئوی قدیمی از مرتضی آقاخان منتشر شده که او در این ویدئو گفته در بازی با استقلال به یکی از دوستانش گفته بود که به استقلال گل می زند، در این هنگام محمدرضا احمدی به عنوان مصاحبه کننده وسط حرف او پرید و گفت ظاهرا آن دروازه بان در پیکان گفته بود که به تو بازی ندهند، بعد از صحبت احمدی آقاخان به ذکر این جمله بسنده کرد: حالا نمی خواهم این موضوع را باز کنم.

انتشار این ویدئوی قدیمی باعث شد خیلی ها گمان کنند منظور آقاخان از آن بازیکن مهدی رحمتی بوده است. با این حال هافبک استقلال با انتشار یک استوری این شایعه را تکذیب کرد:

واقعا برای یکسری از افکار بیمار متاسفم. همین افکار بیمار  باعث شدند استقلال تا امروز آرامش نداشته باشد و هرچیزی به دنبال ساختن یک حاشیه برای تیم محبوب مردم هستند. متاسفانه مصاحبه چند سال پیش من با یک رسانه امروز به سوژه خاص همین افراد تبدیل شده است. من با آقا مهدی رحمتی در سن 21 سالگی افتخار هم بازی شدن در پیکان را داشتم و همیشه در تمرین کری داشتیم که من بتوانم به یکی از بهترین گلرهای ایران گل بزنم. آیا واقعا این جرم است؟ وقتی دو باره با هم تیمی سابقم به استقلال برگشتم این کری وجود داشت و در تمرینات همین کری ها ادامه داشت. نمی دانم منظور بعضی ها از انجام این کارها چیست ولی واقعا این کارها چیزی جز ماهی گرفتن از آب گل آلود نیست. این افراد بدانند که رحمتی انسان بزرگی است و با این تفکرات پوچ خراب نمی شود. خواهش می کنم برای رسیدن به هدفتان کسی را خراب نکنید و از کسی به عنوان سکو استفاده نکنید و با آبروی کسی بازی نکنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-11 23:39

افزودن دیدگاه جدید