کد مطلب: 

229803

آمادگی کامل منطقه هفت برای اجرای پایلوت پروژه‌های «تهران هوشمند»

شهردار منطقه هفت با حضور در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌ها در حوزه «تهران هوشمند» را با این سازمان امضا کرد.
آمادگی کامل منطقه هفت برای اجرای پایلوت پروژه‌های «تهران هوشمند»

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، دکتر سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 در دیداری که با دکتر محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان داشت در خصوص گسترش همکاری‌های مشترک و انجام پایلوت پروژه‌های تهران هوشمند در منطقه 7 اعلام آمادگی کرد.

حاجوی پس از امضای تفاهم‌نامه، گفت: منطقه 7 آمادگی کامل دارد که در همکاری و هماهنگی با سازمان فاوای شهرداری در مسیر هوشمندسازی پایتخت گام بردارد. ما به‌ویژه برای انجام پروژه‌هایی مثل آبیاری هوشمندِ فضای سبز، هوشمندسازی جمع آوری پسماند و بازیافت با سازمان همکاری کرده و از توسعه کسب و کارهای نوآور و استارتاپ‌ها حمایت خواهیم کرد.

گفتنی است سازمان فاوای شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری ضمن توسعه همکاری‌های مشترک خود با بخش‌های مختلف داخل و خارج از شهرداری تهران در مسیر توسعه اهداف «تهران هوشمند» گام برداشته و با همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، نوآور و استارتاپ‌ها پروژه‌های هوشمندسازی پایتخت را کلید زده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-06-11 13:20

افزودن دیدگاه جدید