کد مطلب: 

229796

هلال احمر از رایتل در حضور وزیر ارتباطات تقدیر کرد

رئیس جمعیت هلال احمر ایران از تلاش‌های شرکت خدمات ارتباطی رایتل در حوزه امداد و نجات، خدمت رسانی و کمک به هموطنان سیل زده تقدیر کرد.
هلال احمر از رایتل در حضور وزیر ارتباطات تقدیر کرد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، در نشست همکاری‌های دو جانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با هدف توسعه ارتباطات و فناوری‌های نوین در حوزه امداد، نجات، خدمات و داوطلبان برگزار شد، از شرکت خدمات ارتباطی رایتل تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم، رئیس جمعیت هلال احمر با اعطا لوح تقدیر به نماینده شرکت خدمات ارتباطی رایتل از عملکرد منسجم، پاسخگویانه، متعهدانه و تلاش برای برقراری ارتباطات در اسرع وقت تقدیر به عمل آورد.

در بخشی از این لوح تقدیر که به امضای دکتر علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر رسیده، آمده است: از اینکه با کوشش‌های بی دریغ و تلاش مداوم و با ارائه خدمات مستمر، یاری رسان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حوزه امداد و نجات و توسعه خدمات داوطلبانه بوده اید صمیمانه سپاسگزارم؛ این تلاش ها مخصوصا در خدمت رسانی و کمک به هموطنان متأثر از سیل های سال جاری بسیار ارزشمند بود.

گفتنی است در پی وقوع حادثه سیل در روزهای ابتدایی سال در مناطق وسیعی از کشور با تلاش تیم های شبکه و فناوری اطلاعات رایتل و حضور در مناطق سیل زده، در فاصله کوتاهی پس از حادثه شبکه این اپراتور در وضعیت پایدار قرار گرفت. همچنین به جهت کمک رسانی بهتر و رفاه حال شهروندان در این مناطق ضمن ارسال پیامک های اطلاع رسانی و هشدار موقعیت-محور، خدمات مکالمه درون و برون شبکه و دیتای مشترکین رایتل در مناطق سیل زده استان های لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان به صورت رایگان برقرار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-06-11 10:36

افزودن دیدگاه جدید