کد مطلب: 

229779

بازدید سرزده‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مرکز ۲۰۲۰ مالک اشتر تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید سرزده از مرکز ۲۰۲۰ مالک اشتر تهران، با تاکید بر برخورد مناسب و همراه با احترام با مشتریان، افزود: یکی از پایه های اساسی مشتری مداری پاسخگویی صریح و شفاف به مشتریان است.
بازدید سرزده‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مرکز ۲۰۲۰ مالک اشتر تهران

به گزارش سیتنا به نقل از سایت شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری صبح امروز دوشنبه ۲۰ خردادماه به صورت سرزده از مرکز ۲۰۲۰ و امور مشتریان مرکز تلفن مالک اشتر و قسمت های مختلف آن بازدید و از جزئیات و روند پاسخگویی در این مرکز به منظور تحقق رضایت مشتریان، آگاه شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشکر از پیگیری و دقت نظر همیشگی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با پیگیری مطالبات مردم در راستای اصلاح وضعیت پاسخگویی ۲۰۲۰ اظهارداشت : تلاش و عزم همیشگی شرکت مخابرات ایران و مدیران آن بر ای بهبود شرایط و کاهش گلایه ها در اینگونه موارد است.

مجید صدری با اشاره به اهمیت پاسخگویی در حداقل زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان در تحقق ارتباطی فراگیر افزود: تعامل دوسویه با مشتریان و شفافیت در پاسخگویی صحیح در جهت تحقق رضایت مشتریان از اهداف اصلی و اساسی منجر به مشتری مداری در شرکت مخابرات ایران است.

در این بازدید کارکنان قسمت های مختلف مرکز نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از توجه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به کارکنان رسمی، پیمانکاری وقراردادی در جهت رفع مشکلات و دغدغه های خود تشکر و قدردانی کردند.

گفتنی است مرکز تماس ۲۰۲۰ مالک اشتر به طور شبانه روزی پاسخگوی مشتریان می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (1 vote)
سیتنا 1
2019-06-10 16:32

افزودن دیدگاه جدید