کد مطلب: 

229756

مدیرعامل پرسپولیس: شایعات باعث ریزش درآمد ما از سامانه‌ی 3030 شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: ما یک اسپانسر اصلی داریم که ایرانسل و سامانه 3030 است که متاسفانه برخی شایعات پخش و باعث شد که این سامانه درآمدش ریزش داشته باشد و درآمدهای ما کاسته شود.
مدیرعامل پرسپولیس: شایعات باعث ریزش درآمد ما از سامانه‌ی 3030 شد

به گزارش سیتنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در کنفرانس خبری، اظهار داشت: در خصوص مسائل اقتصادی و درآمدزایی باید عرض کنم که در طول 3-2 سال اخیر، باشگاه از نظم خوبی برخوردار شد و قراردادی که بسته شده به نسبت قرارداد خوبی است و درآمدها تحقق بهتری داشته است ولی موضوعاتی هم وجود دارد.

عرب خاطرنشان کرد: اسپانسر اصلی ما شرکت ایرانسل است و درآمد ما از سامانه 3030 است. براساس مستنداتی که در اختیار بنده است، عملکرد خوبی داشته و به تعهداتش عمل کرده که این بخشی از کار ما است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از کار ما مجری اسپانسری بوده که مجری اسپانسری ما در دو سال اخیر در پرداختی‌هایش بی‌نظمی‌هایی داشته است که ما را با مشکل مواجه کرده است که ما یک فرصت یک هفته‌ای را داده‌ایم که این مشکل را حل کنند و نسبت به انجام تعهداتشان اقدام کنند وگرنه باید از مراحل قانونی کار را پیش ببریم.

او افزود: ما یک اسپانسر اصلی داریم که ایرانسل و سامانه 3030 است که متاسفانه برخی شایعات علیه این شرکت پخش شد و باعث شد که این سامانه درآمدش ریزش داشته باشد و درآمدهای ما کاسته شود.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: از آنجایی که ما یک شرکت دولتی هستیم به همین خاطر نمی‌توانیم به صورت مستقیم قرارداد ببندیم و باید با یک مجری اسپانسر کار کنیم و لوگوی باشگاه هم در اختیار آنها است و در قرارداد بعدی که شهریور ماه بسته می‌شود باید این مشکلات رفع شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-10 08:01

افزودن دیدگاه جدید