کد مطلب: 

229701

بروز درصد ناچیزی خطا در سامانه‌ی پاسخگویی ۲۰۲۰ انکار نشدنی است

پیرو گلایه‌ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نحوه‌ی پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل این شرکت تاکید کرد: سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰، روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و در این فرآیندِ سنگینِ خدمت‌رسانی، وجود و بروز درصد ناچیزی خطا انکار نشدنی است.
بروز درصد ناچیزی خطا در سامانه‌ی پاسخگویی ۲۰۲۰ انکار نشدنی است

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در اینستاگرامش نوشت:

ضمن تشکر از دقت نظر همیشگی مهندس جهرمی وزیر محترم ارتباطات برای پیگیری مطالبات مردم، پیرو فرمایش ایشان در رابطه با اصلاح وضعیت پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰، لازم می‌دانم به مواردی اشاره کنم.

سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰، روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و در این فرآیندِ سنگینِ خدمت‌رسانی، وجود و بروز درصد ناچیزی خطا انکار نشدنی است.

من و همه همکارانم در مجموعه مخابرات در تلاش برای حل‌وفصل کامل این مهم در کمترین زمان ممکن هستیم و قطعاً باور همه ما بر این است که جلب رضایت کامل مشتریان همواره اولین و مهم‌ترین اولویت ما بوده و اگرچه در بروز خطا و اشکال، عوامل مختلفی دخیل است اما می‌دانیم وجود حتی یک نارضایتی شایسته این مجموعه ارزشمند نیست و در تلاش برای رفع این موارد هستیم. ‌

همه ما در مجموعه، تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا با راهکارهایی ازجمله تجمیع سامانه‌ها از ۳۱ مرکز پاسخگویی به ۷ مرکز، آموزش مؤثرتر پرسنل و نظارت بیشتر، پاسخگوی تمام و کمال مشتریان عزیز باشیم و البته از تمام بخش‌های متولی اجرا و پاسخگویی بویژه پیمانکاران مجموعه مخابرات در سراسر کشور انتظار می‌رود نظارت بیشتری بر عملکرد مجموعه خود داشته باشند و از معاونت امور مشتریان نیز به‌طورجدی انتظار عملکرد مؤثرتر دارم.

امیدوارم در اسرع وقت به بهترین نحو پاسخگوی تمام عزیزان باشیم.

#حق‌_النّاس
#گزارش_به_مردم
#سامانه_۲۰۲۰

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-08 16:14

افزودن دیدگاه جدید