کد مطلب: 

229561

پوشش ارتباطی کامل برای سالگرد رحلت امام (ره) ایجاد شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، با اشاره به تمهیدات ارتباطی مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام(ره)، گفت: پوشش مناسب ارتباطی در آستان حضرت امام برای مراسم سالگرد 14 و 15 خرداد توسط اپراتورهای همراه با اختصاص 10 سایت سایر ایجاد شده است.
پوشش ارتباطی کامل برای سالگرد رحلت امام (ره) ایجاد شد

به گزارش سیتنا، مرتضی رضایی، با بیان اینکه یکی از الزامات و ضروریات مراسم سالگرد حضرت امام (ره) ایجاد پوشش مناسب ارتباطی برای شرکت کنندگان در مراسم است، گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده با مسئولین ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال و همکاری شرکت های خدمات ارتباطی همراه اول، ایرانسل و رایتل 10 سایت سیار در منطقه برای ارائه خدمات ارتباطی مستقر شده است.
وی افزود: این سایت های سیار می توانند علاوه بر خدمات مکالمه پوشش اینترنت نسل سوم و نسل چهارم را به شرکت کنندگان مراسم ارتحال ارائه می دهند.

رضایی، با تاکید بر اینکه از چند روز گذشته از تمامی سایت های اطراف حرم، بهشت زهرا، شهر آفتاب، مسیرهای تردد و ایستگاه مترو حرم بازدید به عمل آمده است تا مشکلات احتمالی رفع شود، تصریح کرد: افزایش ظرفیت لینک های مایکرویو برای ارائه بهترین خدمات ارتباطی صوت و دیتا، آماده سازی و اعزام تیم های فنی پشتیبانی در محل برای ارتقا کیفیت پوشش مناسب ارتباطی شرکت کنندگان در مراسم انجام شده است.

وی، افزود: همچنین برای جلوگیری از خاموشی احتمالی سایت های اصلی در محدوده حرم دیزل ژنراتورهایی مستقر شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، با اعلام اینکه به عنوان نماینده وزارت ارتباطات در کارگروه «هماهنگی، پشتیبانی و پیش بینی تهمیدات پیشگیری برای مقابله با حوادث احتمالی» سازمان مدیریت بحران کشور حضور دارد، گفت: با تلاش های انجام شده، پوشش ارتباطی کاملی برقرار است و هیچگونه مشکلی در روزهای 14 و 15 خرداد نخواهیم داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-06-03 13:49

افزودن دیدگاه جدید