کد مطلب: 

229382

انتصاب مدیرکل دفتر طرح و برنامه و سرپرست امور دفتر امور پژوهشی پژوهشگاه ICT

از سوی دکتر یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس حسن پاشایی‌زاد، مدیرکل دفتر طرح و برنامه و سرپرست امور دفتر امور پژوهشی این پژوهشگاه شد.
انتصاب مدیرکل دفتر طرح و برنامه و سرپرست امور دفتر امور پژوهشی پژوهشگاه ICT

به گزارش سیتنا، حسن پاشایی‌زاد به سمت مدیرکل دفتر طرح و برنامه و سرپرست امور دفتر امور پژوهشی پزوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب گردید.

در راستای اجرای بند (۱) اهم انتظارات مقام محترم وزارت در شرح حکم رئیس پژوهشگاه مبنی بر بازبینی ساختاری، طی حکمی از سوی دکتر وحید یزدانیان، مهندس حسن پاشایی زاد به سمت مدیرکل دفتر طرح و برنامه و سرپرست امور دفتر امور پژوهشی منصوب گردید.

متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای مهندس حسن پاشایی زاد

در راستای اجرای بند (۱) اهم انتظارات مقام محترم وزارت در شرح رئیس پژوهشگاه، با عنایت به تخصص، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی در مسئولیت های محول شده، به موجب این حکم به عنوان " مدیرکل دفتر طرح و برنامه و سرپرست امور دفتر امور پژوهشی" پژوهشگاه تحت نظارت مستقیم اینجانب، منصوب می شوید تا نسبت  به پیاده سازی فرایندهای اجرایی ادغام  دفاتر مذکور، اقدام نمایید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظلله العالی)، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقای توانمندی‌های پژوهشگاه و پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق و موید باشید.

وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-29 15:59

افزودن دیدگاه جدید