کد مطلب: 

229375
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام:

پروازهای باری و آموزشی فرودگاه پیام در حال انجام است/ پیگیر برقراری دوباره‌ی پروازهای مسافری هستیم/ در شهر ۴۰۰ هکتاری «آی.سی.تی» آماده‌ی پذیرش شرکت‌های داخلی و خارجی هستیم/ طی دو ماهه‌ی نخست امسال ۲۵ شرکت در پیام مستقر شدند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام، اعلام کرد: مسئولان استان البرز اکنون پیگیر برقراری دوباره پروازهای مسافری از فرودگاه پیام هستند تا مردم بتوانند از خدمات این مجموعه به خوبی استفاده کنند.
پروازهای باری و آموزشی فرودگاه پیام در حال انجام است/ پیگیر برقراری دوباره‌ی پروازهای مسافری هستیم/ در شهر ۴۰۰ هکتاری «آی.سی.تی» آماده‌ی پذیرش شرکت‌های داخلی و خارجی هستیم/ طی دو ماهه‌ی نخست امسال ۲۵ شرکت در پیام مستقر شدند

به گزارش سیتنا، نادر ثناگو مطلق با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری ساعت ۱۸:۳۰ سیمای البرز افزود: فرودگاه پیام آمادگی صد درصد برای برقراری دوباره پروازهای مسافری را دارد و از نظر زیرساختی، اخذ تائیدیه و پروانه‌ی بهره برداری مشکلی نداریم.

وی، بیان داشت: اکنون پروازهای باری «کارگو» و آموزشی فرودگاه بین المللی پیام در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام، گفت: پیام به عنوان یکی از فرودگاه‌های برتر کشور مطرح است و طی ۲ سال گذشته اقدامات زیرساختی خوبی در حوزه فرودگاهی و منطقه ویژه پیام البرز انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای مطالعات قطعه نخست اتصال شبکه ریلی کشور به مجموعه پیام البرز خبر داد و افزود: مطالعات اولیه ریل گذاری حدود ۱۲ کیلومتر از ایستگاه کردان به منطقه پیام صورت گرفته که با اجرای این طرح، پیام تنها منطقه‌ای در کشور است که ریل در کنار فرودگاه و جاده زمینی به یکدیگر متصل می‌شوند.

ثناگو مطلق اضافه کرد: همچنین در قالب ایجاد شهر «آی.سی.تی» با توجه به اینکه پیام زیرمجموعه وزارت ارتباطات، فناوری و اطلاعات است، یک قطعه زمین به مساحت ۴۰۰ هکتار در این مجموعه در نظر گرفته شده و این قابلیت وجود دارد که شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه تولید و ارائه خدمات مرتبط با «آی.سی.تی» در آن فعالیت کنند.

وی ادامه داد: اولویت نخست ما استقرار صنایع دانش بنیان با فناوری بالا و «آی.سی.تی» است که به همین منظور برنامه‌های ویژه ای برای استقرار آنها در نظر گرفته شده است.

شرکت خدمات هوایی پیام به استقرار بیش از ۲۲۰ شرکت در سال گذشته در منطقه اشاره کرد و گفت: طی ۲ ماهه اول امسال نیز ۲۵ شرکت در پیام مستقر شدند که بیش از ۶۰ درصد آنها در حوزه دانش بنیان و آی. سی. تی هستند.

ثناگو مطلق افزود: بر مبنای گزارش‌های انجام شده، هر دو روز کاری یک شرکت و سرمایه گذار در مجموعه پیام جذب می‌شود که رکورد ویژه ای است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-29 12:33

افزودن دیدگاه جدید