کد مطلب: 

229321

بیانیه اینستاگرامی نکونام برای هواداران فولاد خوزستان

سرمربی جدید فولاد خوزستان از برنامه‌های خود برای فصل آینده این باشگاه نوشته است.
بیانیه اینستاگرامی نکونام برای هواداران فولاد خوزستان

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، پس از جدایی افشین قطبی از فولاد خوزستان، مسئولان باشگاه خوزستانی موفق شدند با جواد نکونام به توافق کامل دست پیدا کنند. جواد نکونام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درباره هدایت فولاد خوزستان، نوشته‌ای را منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید.

جواد در اینستاگرام خود نوشت: «با سلام به مردم عزیز خوزستان. بسیار خوشحالم فصل تازه مربیگری من با نام «فولاد» و «خوزستان» آغاز شده است. خوشحالم حالا در یکی از بهترین باشگاههای ایران حضور دارم. همیشه و همه جا مردم خوب و خونگرم خوزستان من را مورد لطف خود قرار داده اند و این وظیفه‌ام را سنگین‌تر می‌کند؛ مردم خونگرمی که به تمام ایران درس شجاعت، صبر، ایثار و محبت داده‌اند. از لحظه‌ای که پیشنهاد این باشگاه به دست من رسید، اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد، شادی دل مردم با عشقی به نام فوتبال بود.  با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، هیچگاه از حرارت عشق خوزستانی‌ها به فوتبال کاسته نشده است. برای ما حمایت هواداران اهمیت فراوانی دارد و به خوبی‌ می‌دانیم با حضور گرم آنها، می‌توانیم هر قله‌ای را فتح کنیم. خوشحالم به کارخانه بازیکن سازی فولاد آمده‌ایم.»

سرمربی اسبق نساجی مازندران در ادامه به برنامه‌هایش برای فولاد خوزستان اشاره کرد: «هدف‌های بزرگی در سر داریم. می‌دانیم اینجا باید شبانه روز کار و تلاش کنیم. یادمان نرفته در ادوار مختلف چه ستاره‌هایی از خوزستان در آسمان فوتبال‌مان درخشیده‌اند. همین جا به هواداران عزیز و خونگرم تضمین می‌دهم با تمام وجود برای سربلندی فولاد تلاش کنیم تا به هدف اصلی‌مان که همان شاد کردن دل شماست، برسیم. بعد از از امضای قرارداد بدون هیچ اتلاف زمانی، کار را آغاز کردیم. برنامه‌ریزی برای موفقیت فولاد آغاز شده. همه می‌دانیم فصل آینده لیگ، فصل سختی است. در پایان از همه پیشکسوتان فوتبال خوزستان و همه کسانی که حقی بر گردن فولاد و فوتبال خوزستان دارند، رخصت می‌گیریم. امیدوارم روزهای خوب، شیرین و بزرگی را با هم سپری کنیم... برادر کوچک شما- جواد نکونام.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-27 22:26

افزودن دیدگاه جدید