کد مطلب: 

229239
هاشم‌زایی، نماینده‌ اصلاح طلب مجلس:

نمره‌ی عملکرد آذری جهرمی از معدل دولت بیشتر است/ جهرمی به خاطر جوانی کم‌تر وارد محافظه کاری می‌شود/ یکی از نقاط قوت کارنامه جهرمی مبارزه با ستاره مربع‌هاست

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، گفت: جهرمی کسی است که در گفته‌های خود صداقت دارد وبه خاطر جوانی که دارد کمتر وارد محافظه‌کاری می‌شود.
عملکرد آذری جهرمی از معدل دولت بیشتر است/ جهرمی به خاطر جوانی کم‌تر وارد محافظه کاری می‌شود/ یکی از نقاط قوت کارنامه جهرمی مبارزه با ستاره مربع‌هاست

به گزارش سیتنا، عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در این‌باره گفت: علیرغم اینکه من به وزیر ارتباطات در زمان رأی اعتماد رأی ندادم بعداً دیدم که عملکردش از بسیاری از وزرای دیگر دولت روحانی بهتر است و حتی از معدل دولت هم بیشتر است به عبارت دیگر اگر معدل دولت 7 باشد جهرمی خیلی بیشتر از این‌ها نمره می‌گیرد.

این نماینده‌ی اصلاح طلب مجلس،گفت: جهرمی کسی است که در گفته‌های خود صداقت دارد و به خاطر جوانی که دارد کمتر وارد محافظه‌کاری می‌شود و تقریباً همیشه جزو کسانی است که گوش به تلفن است و همیشه پاسخگو است.

وی گفت: البته من به دلیل سن و سالی که دارم معمولاً وزرا جواب تلفن‌هایم را می‌دهند اما برخی نمایندگان دیده‌ام که نمی‌توانند به‌راحتی با وزیر تماس بگیرند اما جهرمی پاسخ همه را می‌دهد.من از نصف شب گذشته بود که به وی زنگ زدم و وی تلفن را جواب داد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، گفت: جهرمی در مدتی که در وزارت ارتباطات بوده است اقدامات بسیار ارزشمندی داشت، ساماندهی شبکه ملی اطلاعات کار بسیار برجسته و پیچیده‌ای بود که علیرغم همه مقاومت‌ها و حساسیت‌هایی که برخی‌ها داشتند توانست به سرانجام برساند و خدمات بسیار زیادی در این راه انجام داد و ناروایی‌های زیادی هم دید.

هاشم‌زایی، گفت: یکی از نقاط قوت کارنامه جهرمی مبارزه با ستاره مربع‌ها بود که جولانگاهشان صداوسیما شده بود و وزارت ارتباطات توانسته است بخش بزرگی از آن‌ها را جمع کند.

وی گفت: البته باید این را هم در نظر داشت که وزارت ارتباطات متشکل از دو شرکت پست و مخابرات است، مخابرات که به‌صورت کلی واگذارشده است و به این دلیل خیلی دست وزیر در این قسمت‌ها بازنیست.

وی گفت: جهرمی با توجه به محدودیت‌هایی که دارد در ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی بسیار عملکرد خوبی داشت. زمانی است که وزیر دستش باز و می‌تواند کاری بکند اما اینجا واقعاً برخی مشکلات وجود دارد که خارج از اختیار وزیر است.

هاشم‌زایی گفت: الان خیلی‌ها از پهنای باند و اینترنت انتقاد دارند اما ما می‌دانیم که همه‌چیز در دست وزیر نیست و کسان دیگر و نهادهای دیگر وارد موضوع مخابرات شده‌اند و مانع از پیشروی کار وزارت خانه می‌شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-25 09:27

افزودن دیدگاه جدید