کد مطلب: 

229015

همراه اول: ادعای فدراسیون والیبال پیرامون مطالبه‌ی میلیاردی صحت ندارد

مدیرکل سرویس‌های ارزش افزوده‌ی همراه اول، اعلام کرد: با وجود تسویه کامل از سمت ⁧همراه اول⁩، حدود ٢.۴ میلیارد تومان بابت تضمین تحویل جوایز اعلامى سرویس هوادارى ⁧والیبال⁩ نزد تجمیع‌کننده خدمات است، اما تجمیع‌کننده بیش از ٣۶ میلیارد به اسپانسر فدراسیون پرداخت کرده، چطور ١۴.۵ میلیارد به فدراسیون رسیده؟!
همراه اول: ادعای فدراسیون والیبال پیرامون مطالبه میلیاردی از ما صحت ندارد

به گزارش سیتنا، ابوذر مهرمنش، در خصوص ادعای سرپرست فدراسیون والیبال پیرامون مطالبه میلیاردی، توئیت کرد:

با وجود تسویه کامل از سمت ⁧#همراه_اول⁩، حدود ٢.۴ میلیارد تومان بابت تضمین تحویل جوایز اعلامى سرویس هوادارى ⁧#والیبال⁩ نزد تجمیع‌کننده خدمات است. اما تجمیع‌کننده بیش از ٣۶ میلیارد به اسپانسر فدراسیون پرداخت کرده، چطور ١۴.۵ میلیارد به فدراسیون رسیده؟!
⁧#آدرس_کاملا_غلط

در همین حال، ابوذر مهرمنش در گفت‌وگو خبرگزاری صدا و سیما خاطرنشان کرد: همراه اول قرارداد مستقیمی با فدراسیون والیبال ندارد یکی از تجمیع کننده‌های همراه اول که طرف قرارداد هست با حامی مالی فدراسیون والیبال که از طرف فدراسیون معرفی شده است قراردادی را با هم دارند که سرویس هواداری براساس آن قرارداد و بربسته خدمات پرداخت اپراتور همراه اول ارائه شده است.

وی گفت: همراه اول درصد بسیار ناچیزی را بابت هزینه‌های زیر ساخت، ارسال پیامک و... را دریافت می‌کند که اگر بخواهیم طبق هزینه‌های جاری خودمان حساب کنیم، عملا هیچ منفعتی برای همراه اول ندارد و جزء مسئولیت اجتماعی ما محسوب می‌شود.

مدیرکل ارزش افزوده همراه اول افزود: تجمیع کننده طرف قرارداد همراه اول صرفا ۶ درصد بابت ارائه خدمات فنی دریافت می‌کند و نقش آن این است که مبالغ را از همراه اول به صورت ماهیانه دریافت می‌کند و به حامی مالی فدراسیون والیبال پرداخت می‌کند، مابقی مبالغ که عمده‌تر است بین فدراسیون والیبال و حامی مالی آن تقسیم می‌شود.

مهرمنش در خصوص ادعای سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص مطالبه ۱۱ میلیاردی گفت: من نمی‌دانم این مبلغ از کجا آمده است؟ ۱۱ میلیارد صحت ندارد، از سمت همراه اول تا پایان سال ۱۳۹۷ مثل بقیه قرارداد‌های جاری با تجمیع کننده تسویه شده است، ولی از سمت تجمیع کننده یک مبلغی حدود ۲ میلیارد و خورده‌ای بابت جوایز فدراسیون والیبال نگه داشته شده است که این مبلغ نیز به محض پرداخت جوایز پرداخت خواهد شد.

وی افزود: این مبلغ در زمان کمپین‌های اجرا شده حدود ۲ میلیارد و خورده‌ای بوده که الان اگر بخواهیم معادل امروز آن را حساب کنیم بیشتر خواهد شد، ولی همان مبلغ به همان اندازه نگهداری شده به محض اینکه مستندات ارائه دهند، این مبلغ نیز پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-22 15:38

افزودن دیدگاه جدید