کد مطلب: 

228624

پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

مهندس سیدمجید صدری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، درپیامی فرا رسیدن این روز را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام بازیگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تبریک گفت.
پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، متن پیام  تبریک مهندس سیدمجید صدری به مناسبت به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومیبه شرح زیر است:

پنجاهمین سالگرد  گرامیداشت روز جهانی ارتباطات مصادف با بروز و ظهور فناوری‌های ارتباطی و مخابراتی گسترده‌ای شده است که رشد و توسعه روز‌افزون و سرعت در تحولات این عرصه را مبدل به امری بدیهی ساخته است.

تحولات شگفت‌انگیزی که به مدد فناوری‌های ارتباطی، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته به نحوی که امکان برقراری ارتباط همگان را در هر جا و در هر زمان و با سایر انسان‌های دیگر فراهم کرده است.

شاید تا همین چند سال قبل، بزرگداشت روز جهانی ارتباطات بدان حد که امروز پر اهمیت شمرده می‌شود مهم نبود و آن قدر که امروز نقش استراتژیک دارد، حساس به نظر نمی‌رسید. زیرا ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی، در آن سال‌ها هنوز به اندازه امروز در جامعه و زندگی ما رسوخ نکرده بود.

امروزه ابزار ارتباطی، به وسیله‌ای برای آموزش و تحقق توسعه کشور‌ها تبدیل شده‌اند. ارتباطات به ویژه از جنس الکترونیکی، بخش لاینفک زندگی بشر امروز در حوزه‌های مختلف است و اطلاعات و ارتباطات در جامعه فرا صنعتی کنونی، معیار اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی و صنعتی محسوب می‌شود. ارتقاء بهره‌وری لازمه بقا و رشد جوامع آینده است و مهمترین راه این ارتقاء استفاده از ICT است. با توسعه ICT در تمامی ارکان صنعت، می‌توان بهره‌وری را بالا برد و اشتغال را افزایش داد.

در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی به شمار می رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.

گرامی داشت 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی بوده و در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‏های صادقانه سخت کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی  است، عاشقانی که شبانه روز در ایفای نقش خود تلاش می ‏کنند.

بی تردید این روز گرامی یادآور نقش پررنگ و روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده سازمانها تبدیل شده و جهان را به دهکده جهانی مبدل کرده است. روابط عمومی پل ارتباطی مستحکمی است بین افراد جامعه، سازمانها و نهادها که همواره به عنوان یکی از عناصر اصلی و کاربردی درارتقاء و پیشرفت سازمانی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

شرکت مخابرات ایران به عنوان مجموعه‌ای عظیم و مؤثر در چرخه نظام ارتباطی کشور با برخورداری از سابقه‌ای درخشان و نیروهای متعهد و متخصص، همواره یک شرکت پیشتاز در عرصه آی سی ‌تی کشور و ایفاگر نقش‌های ارزنده‌ای بوده و هست. شرکتی که به نوبه خود و همگام با تغییرات شگرف حوزه ارتباطات و مخابرات و با درک عمیق از ضرورت‌ همگام‌سازی خدمات و سرویس‌های خود با نیازهای رو به تزاید مشتریان محترم،‌ مجدانه بسوی همگرایی سرویس‌ها و خدمات خود با فناوری‌های روزافزون عرصه ارتباطات در حرکت است.

امروز، مهارت آموزی در عرصه ICT بعنوان یکی از شاخص‌های رتبه‌بندی کشورهاست. بر همین اساس، سعی ما به عنوان  بزرگ ترین و مهم ترین اپراتور مخابراتی کشور این است که با تحولات پر شتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات پیش رفته و همپا با تحولات دیجیتال دنیا بتوانیم در عرصه دیجیتال نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

تمام کارکنان و مدیران در شرکت مخابرات ایران با اعتقاد به این که رشد و گسترش بسترهای مخابراتی و ارتباطی در مقوله توسعه پایدار نقش زیربنایی دارد، در مسیرهای تازه و جدید گام نهاده و با اتکای به توانمندی‌های داخلی و با تأسی از شعار سال 1398 که از سوی مقام معظم رهبری "سال رونق تولید" نام گرفته، تا رسیدن به افق‌های روشن و با تلاش مضاعف همچنان پیشتاز خلق نوآوری‌های جدید خواهند بود.

ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به خانواده بزرگ مخابرات،‌ امید آن دارم که با همت و عزم راسخ، شاهد فتح‌ قله‌های پیروزی و سربلندی در توسعه و استمرار خدمت خالصانه به مردم شریف کشورمان در سراسر میهن اسلامی باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-18 12:17

افزودن دیدگاه جدید