کد مطلب: 

228620

پیام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

روز جهانی ارتباطات راه دور، سالهاست که در ایران به روز روابط عمومی پیوند خورده است. این تقارن، در معنای دیگر، تلفیق وجه سخت‌افزاری ارتباطات، با مغزافزاری‌ترین کاربرد آن در توسعه شبکه ذینفعان و مدیریت انسانی‌ترین وجه ارتباطات سازمانی، نشان‌دهنده تغییراتی است که هر روز بیش از گذشته جهان ما را در می‌نوردد.
پیام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش سیتنا، حسین فلاح جوشقانی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، در پیام تبریکی گفت: تکنولوژی‌های ارتباطی زندگی ما را دگرگون کرده و توانستند ابعاد دیگری از توانائی و قدرت انسان را شکوفا کنند اما تغییر واقعی با توانائی بشر برای پیوند بیشتر با پیرامونش بواسطه وجه انسانی ارتباطات رقم خورد. وجهی که کاربردهای تکنولوژی، به مدد آن استاندارد شده است تا آنجا که به درخواست دبیرکل اتحادیه بین‌المللی در سال جاری، تلاش همه صاحبان صنایع، دانشگاه ها، سهامداران و دست‌اندرکاران باید در راستای کاهش شکاف استانداردسازی بین کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته باشد.

هدفی که امید دارم همزمان با همت همکارانم در رگولاتوری برای توسعه زیرساختها و ارتقای کیفیت سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات، در تحقق آن سهم بزرگی داشته باشیم. فرصت را مغتنم می‌دانم و روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به تمامی همکاران سخت‌کوش عرصه ارتباطات تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-18 09:57

افزودن دیدگاه جدید