کد مطلب: 

228619

پیام معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی

27 اردیبهشت ماه؛ «روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی» فرصتی دوباره برای قدرشناسی از همه کسانی است که برای توسعه زیرساخت های ارتباطی از تلاش وکوشش وفادارانه خود در طول سالیان متمادی برای توسعه کمیت و کیفیت ارتباطات دریغ نکرده اند.
پیام معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی

به گزارش سیتنا، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل این سازمان، به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، در پیامی گفتند: امروزه ارتباطات، به ویژه از جنس الکترونیکی، بخش لاینفک زندگی بشر امروز را رقم زده و با تاثیر گذاری در سبک زندگی و تمامی حوزه های بشری، سرعت تحقق توسعه درکشور‌ها را روز افزون کرده است.

اهمیت ارتباطات در تسهیل دستیابی به آرمان های عدالت اجتماعی و سایرمسائل کلیدی زندگی بر کسی پوشیده نیست و صد البته لازمه توسعه فناوری اطلاعات در جهان امروز، ایجاد مدیریت بهینه شبکه های ارتباطی است که این وظیفه در بخش های اصلی و کلیدی شبکه ارتباطی کشور بر عهده شرکت ارتباطات زیرساخت است.

تجربه بشر نشان می دهد که بخش عمده ای از موفقیت ها و آگاهی اش مرهون تقویت دانش فناوری اطلاعات بوده است.دنیای امروز تحت تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار دارد ، بطوریکه رشد فزاینده امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه ارتباطات ،سرعت انتقال اطلاعات به مردم را به صورت مستقیم و غیر مستقیم افزایش داده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت در سال جاری با کمک همه فعالان بخش بزرگ حوزه ICT تلاش می کند باتحقق اهداف و تکالیف توسعه ای خود در بخش تامین زیرساخت های ارتباطی کشور شرایط مناسب تری برای فعالیت سایر بخش های بازار ICT فراهم آورد.

به امید روزی که توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور به عنوان زیرساخت توسعه موجب دسترسی آسان و مطلوب همه آحاد جامعه به انواع خدمات این فناوری شود و همچنین انعکاس دستاوردهای عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط همکاران متعهد و پرتلاش عرصه روابط عمومی ،سرلوحه برنامه های اطلاع رسانی قرار گیرد.

ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه « روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی » به تمامی مسئولان ،دست اندرکاران و تلاشگران عرصه بزرگ کشور؛ از خداوند متعال موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز این مرز و بوم را مسئلت می نماییم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-18 09:26

افزودن دیدگاه جدید