کد مطلب: 

228597

پست اینستاگرامی معنادار شماره ۷: می‌خواهم سرمربی استقلال بمانم!

درحالی که در روز انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی‌ها اعضای هیات مدیره خیلی همزمان اعلام کردند او شرط گرفته در استقلال موقت باشد، حالا بعد از ۴ بازی او می‌خواهد بماند.
پست اینستاگرامی معنادار شماره ۷: می‌خواهم سرمربی استقلال بمانم!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، از همان ابتدا مشخص بود که فرهاد مجیدی نیامده بود تا زود برود. از همان روزهایی که کنار شفر ایده خودش را داشت تا زمانی که گفتند سرمربی موقت است اما از رختکن در آبادان بیرون آمد و تاکید کرد روی واژه سرمربی بودنش.

حالا در هفته پایانی لیگ ابتدا در کنفرانس مطبوعاتی و سپس در پستی اینستاگرامی خیلی روشن بی آنکه مطلق گفته باشد، از این گفته که می‌خواهد مرد اول استقلال برای فصل بعد باشد.

او که این هفته ها با بازی دادن به قائدی و باقری و جوان‌های دیگر توانست روحی تازه در استقلال تزریق کند، گفته ریشه مافیا را در باشگاه استقلال می خشکاند و اشاره کرده به بی پولی‌های استقلال و بازیکنان گرانقیمتی که باید بروند تا او تیمی پوست انداخته، سبک و ارزان بسازد. وعده هایی هیجان انگیز که اگر او همان طور که در دوران فوتبالش با میدان دادن به شریفات و برزای باعث رشدشان شده بود، می‌تواند رویایی شیرین برای استقلال بسازد. تیمی عاری از من‌های بی بازده که برای چند روز بی پولی اردو تعطیل نمی کنند و جوان‌هایی که فردا را برای آبی‌ها می‌سازند. کم کم این خواهد بود که مجیدی یکبار برای همیشه عیارش مشخص می شود و می‌شود یکی مثل منصوریان و بقیه که اگر موفق نشود، وزنش دیگر روی استقلال سنگینی نمی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-17 10:44

افزودن دیدگاه جدید