کد مطلب: 

228530

کاهش فروش گوشی‌های سامسونگ و اپل در مقابل افزایش فروش هواوی

در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ فروش تلفن‌های همراه در جهان کاهش داشته است. براساس آمار فروش، سامسونگ مقام اول، هواوی مقام دوم و اپل مقام سوم پر فروش‌ترین شرکت‌های سازنده تلفن همراه را در اختیار دارند.
کاهش فروش گوشی‌های سامسونگ و اپل در مقابل افزایش فروش هواوی

به گزارش سیتنا، در سه ماهه اول سال جاری میلادی سامسونگ ۲۳، هواوی ۱۹ و اپل ۱۱ درصد از بازار را تصاحب کرده‌اند.

سامسونگ نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش فروش را شاهد بوده و در این مدت شش میلیون کم‌تر گوشی فروخته است. این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ حدود ۷۲ میلیون گوشی فروخته است.

دلیل کاهش فروش سامسونگ به ضعف در بازار گوشی‌های میان‌رده باز می‌گردد. طی یک سال اخیر شرکت‌های چینی حضور قدرتمندی در بازار تلفن‌های همراه میان رده داشته‌اند.

هواوی هم با افزایش فروش توانسته در سه ماهه اول سال جاری میلادی حدود ۵۹ میلیون گوشی بفروشد.

این شرکت علاوه بر فروش مناسب در بازار تلفن‌های میان‌رده، در زمینه گوشی‌های پرچمدار هم فروش خوبی داشته است. دوربین تلفن همراه پرچمداران این شرکت، بر اساس برخی ارزیابی‌ها بهترین در جهان است.

مدتی است که اپل از هواوی در بازار، فروش کمتری دارد و در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ این فاصله بیشتر هم شده است. در این مدت اپل حدود ۳۶ میلیون گوشی تلفن همراه فروخته است.

حذف گوشی‌های ارزان‌قیمت از سبد محصولات اپل و کاهش نوآوری در چند سال اخیر و ظهور شرکت‌های چینی که توانسته‌اند گوشی‌های ارزان و باکیفیتی عرضه کنند سبب شده فروش این شرکت کاهش یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-14 23:13

افزودن دیدگاه جدید