کد مطلب: 

228454

یک روز اعضای مجلس دانش‌آموزی در وزارت ارتباطات (+فیلم)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تعدادی از اعضای مجلس دانش آموزی به آنها گفت که متناسب با سن خود زندگی کنند، فرصت برای رسمی بودن و کت‌شلوار پوشیدن‌ها و بحث‌کردن‌ها بر روی صندلی مجلس‌ها هست، اما فرصت کتاب خواندن و رمان خواندن‌ها زود از دست می‌رود.
یک روز اعضای مجلس دانش‌آموزی در وزارت ارتباطات (+فیلم)

به گزارش سیتنا، دکتر امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، در اینستاگرامش نوشت:

امروز میزبان دو #دانش‌آموز بودم.

از چند ماه پیش ایده‌اش به ذهنم آمد، هرچند در دنیا هم ایده‌ای نوین است. از هفته پیش که قرار شد یک روز را با من همراه باشند، منتظر امروز بودم. قرار بود تا همراه باشند و از نزدیک‌تر بتوانند ساختار بوروکراسی و اداری را ببینند و احساس کنند.

دو نماینده از مجلس دانش‌آموزی بودند، یک پسر و یک دختر، رییس #مجلس_دانش‌آموزی و یکی از اعضا هیات رییسه آن، از مشهد و یزد.

مهمانان عزیز از صبح وارد اتاق شدند، جلسه هیات عامل سازمان را آمدند، جلسه‌ام با وزیر را آمدند و بعد با من به کمیسیون دولت آمدند و از مرکز تبادل ملی اطلاعات بازدید کردند. #عمارت_کلاه_فرنگی را هم دیدند.

در دولت هم از آنان استقبال شد و فرآیند #بوروکراسی را از نزدیک مشاهده کردند. دوستان عزیز کمیسیون هم لطف کردند و هماهنگی‌های ورود و حضور را انجام دادند،

امیدوارم برایشان جالب بوده باشد، از دوستان عزیز از #آموزش _و_پرورش به خصوص سرکار خانم پناهی‌روا هم ممنونم.

برایم فرصت نخستین بودن را فراهم کردند، نخستین مدیری که این میزبان یک روزه‌ی دانش‌آموزان بود و یک روز دانش‌آموزان آینده‌ساز توانستند از نزدیک آن ساختار عجیب بوروکراسی را ببینند.

به فاصله‌ی اندکی این دانش‌آموزان جانشین نسل فعلی خواهند شد و چقدر خوب که من و ماها بتوانیم برایشان چشم‌انداز بسازیم و آنان را آماده‌ی آینده کنیم.

فرصتی بزرگ برای بودن در کنارشان.

وزیر @azarijahromi برایشان از دوره‌دانش‌آموزی‌اش گفت و اینکه برای متناسب با سن خود زندگی کنند، فرصت برای رسمی بودن و کت‌شلوار پوشیدن‌ها و بحث‌کردن‌ها بر روی صندلی مجلس‌ها هست، اما فرصت کتاب خواندن و رمان خواندن‌ها زود از دست می‌رود، و اشاره کرد به آن ۱۰ - ۱۵ کتاب تلنبار شده نخوانده‌اش در اتاق! به قول خودش #کتاب بخوانید که فردا هم وقتش نیست و هم ضرورتش زیاد!

یک روز به یاد ماندنی برای من و همکارانم.

و تشکر از همکار عزیز دکتر اسدی @meshkatasadi برای هماهنگی‌ها؛ هر چند خودش در نخستین دوره مجلس دانش‌آموزی نماینده اراک بوده است! امروز این را فهمیدم.
#آینده_روشن

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-12 22:14

افزودن دیدگاه جدید