کد مطلب: 

228443

وزیر آموزش و پرورش: فضای مجازی به شدت وقت دانش آموزان را می‌گیرد

بطحایی گفت: امروز فضای مجازی به شدت وقت دانش آموزان و حتی ما را می‌گیرد و بخش عمده عمرمان در فضای مجازی است.
وزیر آموزش و پرورش: فضای مجازی به شدت وقت دانش آموزان را می‌گیرد

به گزارش سیتنا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی که در تالار فرهنگ برگزار شد، اظهار کرد: سازمان دانش آموزی و سایر تشکل ها جای آشنا شدن با خطرات فضای مجازی است، اگر منابع لازم نداشته باشند، نمی‌توانند کار کنند با سخنرانی کردن اتفاقی نمی‌افتد، گاهی آن‌ها حرف‌هایی را می‌شنوند که خودشان بهتر از من می‌دانند، اما چون وزیر هستم اکنون از زبان من می‌شنوند.

بطحایی بیان کرد: بچه‌های ما باید در اردو‌ها و وقتی در کنار هم بازی می‌کنند، تهدید‌ها را بشناسند و بدانند فضای مجازی آن‌ها را در خطر دارد؛ و تیزی فضای مجازی برنده‌تر از چاقوست، این حرف‌ها سخنرانی مردم نیست و طی برنامه‌های پرورشی اتفاق می‌افتد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام برنامه های سازمان دانش آموزی باید تقویت کننده هویت ایرانی و اسلامی باشد تا بجه های ما با هویتشان آشنا شوند و بدانند چه سرمایه ارزشمندی دارند، باید این سرمایه را بشناسند و اگر پرده ها را کنار بزنیم و نوجوانان و جوانان زیبایی های این سرمایه را ببینند آن را روی چشمشان می گذارند، این زیبایی بسیار و پر بهاست و کمتر جامعه ای چنین سرمایه ای داراست.

بطحایی بیان کرد: همه باید به تقویت هویت فرزندان توجه کنیم اگر برنامه ای اجرا کردیم و در ارزیابی برنامه دیدیم که بچه ها را به این هدف نزدیک نکرده است، چنین اقدامی به ضد خودش تبدیل شده است که باید این را خوب مراقبت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدوارم سازمان دانش آموزی روز به روز موفقیت بیشتری دنبال کند و یقین دارم با حسن ظن همکارانم سازمان دانش آموزی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های آموزش و پرورش خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-12 17:02

افزودن دیدگاه جدید