کد مطلب: 

228441
مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در گفت‌وگوی ویدئویی با سیتنا:

با تکیه بر نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی سازمانی در مسیر رونق تولید قرار گرفته‌ایم/ دولت به وظیفه‌ی ذاتی‌اش در حمایت از تولید داخل عمل کند

مدیرعامل و عضو هیات مدیره‌ی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، گفت: دولت به وظیفه‌ی ذاتی‌اش در حمایت از تولید داخل عمل کند.
با تکیه بر نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی سازمانی در مسیر رونق تولید قرار گرفته‌ایم/ دولت به وظیفه‌ی ذاتی‌اش در حمایت از تولید داخل عمل کند

دکتر عبدالرضا رضوانی در گفت‌وگوی ویدئویی با سیتنا پیرامون برنامه‌‌های شرکت کارخانجات مخابراتی ایران برای تحقق شعار رونق تولید در سال جاری، گفت: استراتزی ما بر مبنای توانمندی پرسنل متخصص و تکیه بر نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی سازمانی پایه ریزی شده است تا کمترین وابستگی به منابع خارجی وجود داشته باشد.

دکتر رضوانی خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته نتوانستیم از ارز نیمایی استفاده کنیم و سال جدید هم زمینه‌ی استفاده از منابع و مشوق های دولتی برایمان فراهم نشده است.

مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، افزود: در بخشی از مواد اولیه به ناچار به منابع خارجی وابسته ایم و نیازمند حمایت دولت در این حوزه هستیم. در عین حال توقع داریم که دولت به وظیفه‌ی ذاتی خودش در حمایت از بخش تولیدی عمل کند.

دکتر رضوانی تاکید کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های نیروی انسانی و نوسانات نرخ ارز، دولت مشوق‌های لازم را در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار دهد.

خبرنگار: زهرا طاهری - فیلمبردار: روزبه فولادی

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2 (1 vote)
سیتنا 1
2019-05-12 15:40

افزودن دیدگاه جدید