کد مطلب: 

228355
در پی انتشار اخباری مبنی بر خرید 50 درصد "آی گپ" توسط همراه اول؛

نمایندگان دولت در همراه اول از امضای قرارداد خرید "آی گپ" امتناع کردند؛ موضوع این قرارداد توسط وزیر ارتباطات به بازرسی کل کشور ارجاع داده شد

در پی انتشار اخباری مبنی بر خرید 50 درصد "آی گپ" توسط همراه اول، یک منبع آگاه در این اپراتور می گوید که این قرارداد مورد تصویب نمایندگان دولت در هیات مدیره‌ی همراه اول قرار نگرفت و آنها از امضای قرارداد امتناع کردند؛ در همین حال سیتنا اطلاع یافت که موضوع این قرارداد توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازرسی کل کشور ارجاع داده شده است.
یک منبع آگاه در همراه اول: قرارداد خردید سهام "آی گپ" مورد تصویب اکثریت اعضای هیات مدیره‌ی همراه قرار نگرفت/ سیتنا: موضوع این قرارداد توسط وزیر ارتباطات به بازرسی کل کشور ارجاع داده شد

یک منبع آگاه در همراه اول در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون انتشار اخباری مبنی بر خرید 50 درصد پیام رسان آی‌گپ توسط شرکت سرمایه گذاری نوردنا (زیرمجموعه همراه اول)، گفت: قرار شد شرکتی تحت عنوان "کیان" تاسیس شود و این شرکت بنا بود در حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی و به صورت مشخص پیام رسان‌ها کار کند.

وی ادامه داد: در همین حال، بنا بود 50 درصد سهم این شرکت متعلق به بانک پارسیان و 50 درصد متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران باشد که شرکت نوردنا به نمایندگی از همراه اول قبول کرد که این کار را انجام دهد.

او تاکید کرد: اتفاقی که بعد از این افتاد این بود که نوردنا باید معاملاتش را در هیات مدیره‌ی همراه اول تنفیذ می‌کرد و از آنجایی که در روند این معامله صلاح همراه اول رعایت نشده بود، لذا این قرارداد مورد تصویب نمایندگان دولت در هیات مدیره‌ی همراه اول قرار نگرفت و آنها از امضای قرارداد امتناع کردند.

در همین حال خبرنگار سیتنا اطلاع یافت که موضوع این قرارداد توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازرسی کل کشور ارجاع داده شده است.

سرمایه گذاری 50 میلیارد ریالی نوردنا در کیان

منبع: صفحه 23 گزارش حسابرسی ارتباطات سیار در سامانه کدال

تکمیلی:

اضافه می شود؛ گزارش فوق در پی انتشار برخی اخبار رسانه‌ها و کانال‌های خبری در فضای مجازی با اهداف خاص که طی روزهای اخیر همراه اول را به فساد بزرگ متهم کرده و از قرارداد خرید چند ده میلیاردی پیام‌رسان آی گپ توسط این اپراتور خبر داده بودند، منتشر شد. تاکید می‌شود فارغ از اعداد و ارقام مطروحه در این گزارش‌ها، اساسا اینکه قرارداد به امضای اکثریت اعضای هیات مدیره‌ی همراه اول رسیده باشد، مورد سوال قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-09 13:02

افزودن دیدگاه جدید