کد مطلب: 

228321
ITU TELECOM WORLD 2019 مجارستان؛

نشست نماینده‌ی ITU با شرکت‌های متقاضی سندیکای مخابرات برای حضور در پاویون ایران نمایشگاه تلکام بوداپست/ دبیر سندیکای مخابرات: حضور موثر شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه تلکام مجارستان در شرایط تحریم، علاوه بر ارزآوری، نشان‌دهنده‌ی اقتدار ملی کشورمان خواهد بود

نشست سیتنا به عنوان نماینده‌ی انحصاری نمایشگاه های ITU در ایران با تعدادی از شرکت‌های عضو سندیکای صنعت مخابرات ایران که برای شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند، به منظور برنامه‌ریزی برای حضور موثر این شرکت‌ها در نمایشگاه تلکام ITU بوداپست مجارستان، دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.
نشست نماینده‌ی نمایشگاه‌های ITU با شرکت‌های متقاضی سندیکای صنعت مخابرات برای حضور در پاویون ایران نمایشگاه تلکام بوداپست/ دبیر سندیکای مخابرات: حضور موثر شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه تلکام مجارستان در شرایط تحریم، نشان‌دهنده‌ی اقتدار ملی کشورمان خواهد بود

در این نشست "مونا ارشادی فر" مدیر پاویون ایران در نمایشگاه های ITU ضمن تشکر از مهندس رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران برای برپایی جلسه، به بیان توضیحاتی پیرامون تجارب برپایی پاویون ایران در سال‌های گذشته پرداخت و برنامه های سیتنا برای برپایی پاویون ایران در نمایشگاه تلکام ITU بوداپست مجارستان را تشریح کرد.

همچنین نتایج مذاکرات با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حضور بخش دولتی در پاویون ایران نمایشگاه و همچنین برنامه‌ریزی برای حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور در این نمایشگاه، به استحضار اعضای سندیکای صنعت مخابرات ایران رسید.

در بخش دیگری از این جلسه، اعضای سندیکای صنعت مخابرات ایران به حضور موثر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حمایت معنوی از شرکت های خصوصی حاضر در پاویون ایران در راستای افزایش تعاملات شرکت های ایرانی با طرف های خارجی تاکید کردند.

در ادامه، مدیر پاویون ایران در نمایشگاه های ITU، به تشریح نتایج برگزاری جلسات موثر سیتنا با سفارت مجارستان در ایران و همچنین مذاکرات با سفارت ایران در مجارستان به منظور ارتباط با سندیکاها و مجامع تخصصی حوزه‌ی ارتباطات در مجارستان و همچنین ارائه‌ی تسهیلات به اعضای پاویون ایران و گسترش تعاملات اقتصادی شرکت های ایرانی با شرکت های اروپایی پرداخت.

ارشادی فر همچنین به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای غرفه‌داران و ارائه‌ی مدارک تخصصی توسط دانشکده‌ی پست و مخابرات به اعضای پاویون پیش از برگزاری نمایشگاه به منظور بهره‌برداری هر چه بیشتر از فرصت حضور در این نمایشگاه اشاره کرد.

در بخش دیگری از این جلسه، نمایندگان سندیکای صنعت مخابرات ایران و شرکت‌های عضو سندیکا پیشنهادهای خود برای برپایی هر چه موثرتر پاویون ایران در این نمایشگاه به نماینده سیتنا ارائه دادند.

در ادامه مهندس فرامرز رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، ضمن ابراز خرسندی از برپایی پاویون ایران در نمایشگاه های تلکام ITU طی سال‌های اخیر، به محاسن حضور شرکت های عضو سندیکا در بازار بین الملل در شرایط فعلی کشور اشاره کرد و نمایشگاه تلکام بوداپست را فرصت مناسبی برای شرکت های عضو سندیکا جهت حضور در بازار مخابراتی کشورهای اروپایی و آشنایی هر چه بیشتر با طرف‌های خارجی و برقراری تعاملات سازنده با سایر کشورهای حاضر در نمایشگاه تلکام مجارستان دانست.

رستگار خاطرنشان کرد: حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه امسال ITU در شرایط حال حاضر تحریم، نشان‌دهنده‌ی اقتدار ملی کشورمان خواهد بود. در همین حال باید از فرصت حضور در این نمایشگاه برای برقراری زمینه‌ی تعاملاتی که در آینده منجر به قرارداد و ارزآوری برای کشور می‌شود، استفاده کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه ITU TELECOM WORLD 2019 به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه‌ی ITU از 9 تا 12 سپتامبر 2019 معادل 18 تا 21 شهریور 1398 در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه ITU در بوداپست می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و رزرو غرفه و فضای نمایشگاهی با سیتنا به عنوان نماینده نمایشگاه های ITU در ایران در ارتباط باشند:

شماره های تماس: 66128055/66128009-021
شماره همراه: 09128216658
پست الکترونیک: ITUexpo@citna.ir & ershadifar@citna.ir

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-08 12:29

افزودن دیدگاه جدید