کد مطلب: 

228286

شرکت نیان الکترونیک تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

شرکت نیان الکترونیک تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را ازوزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.
شرکت نیان الکترونیک تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، آیین گرامیداشت هجدهمین مراسم روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، 15 اردیبهشت 98 در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار و از حامیان حقوق مصرف کننده کشور تقدیر شد.

شرکت نیان الکترونیک با تکیه بر رضایت مشتریان وفادار خود توانست امسال هم برای دوازدهمین سال متوالی منتخب جشنواره ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شود و همچنین برای هشتمین سال متوالی به تندیس طلایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، دست یابد.

طبق آمار ارائه شده از سوی سازمان حقوق مصرف کنندگان از همه حوزه های کسب و کار در کشور  وارد مرحله ارزیابی این دوره شدند که پس از ارزیابی های اولیه و برگزاری 19 جلسه ارزیابی مجدد کمیته های فنی، تنها 16 شرکت به امتیاز کافی حائز شرایط دریافت تندیس طلایی شدند که در این بین شرکت نیان الکترونیک مفتخر به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

این افتخار فقط شامل بنگاه های اقتصادی می شود که به نوآوری در خدمات قبل، حین و بعد از فروش ، ارتقای کیفیت محصولات، نداشتن زیان مالی، گستره توزیع در بیش از 20 استان، حجم تولید و صادرات، بیش از 90درصد رضایت مشتریان، اخذ و پیاده سازی استانداردهای مدیریتی و غیره رسیده باشند.

در این مراسم مهندس تابش معاون وزیر صمت نیز ضمن تشکر ویژه از حضور وزیر صمت در این مراسم، گفت: با توجه به تحریم ها علاوه بر موضوع کمیت باید بر کیفیت محصولات و سلایق مشتری توجه خاص داشت.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ادامه داد: امسال شاخص های سختگیرانه دیگری در زمینه خدمات پس از فروش، ایجاد نمایندگی ها، قبول برگشتی ها و پرداخت خسارت اعتماد به برند و غیره به این ارزیابی ها اضافه شده است.

رحمانی، نیز ضمن اشاره به فرصت ها و تهدیدهای پیش رو در سال جدید، گفت: امسال رویکرد را تغییر داده ایم و به جای کمیته بحران از کلینیک درمان برای بررسی مشکلات واحدها استفاده می کنیم و در جهت تقویت شرکت های خوب که دارای پتانسیل های زیادی هستند با محوریت ستاد تسهیل در تهران و مراکز استان ها نسبت به رفع موانع این شرکت ها اقدام می کنیم.

وزیر صمت، ادامه داد: البته حفظ وضعیت موجود در اولویت است، ولی برای توسعه واحدهایی که ظرفیت دارند نیز برنامه های زیادی داریم.

رحمانی ضمن اشاره به نقش کلیدی نهادهای نظارتی بر کالا همچون سازمان حمایت، اذعان داشت: تولید کالای غیر کیفی کمتر از قاچاق به ما ضربه نمیزند، بحث دیگر موضوع نوسازی صنایع به منظور کاهش بهای تمام شده، بهینه سازی مصرف انرژی و طبیعتا افزایش کیفیت است که نقش اساسی در اقتصاد کشور ما را دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-07 12:24

افزودن دیدگاه جدید