کد مطلب: 

228215

دومین دوره ارزیابی جایزه دولت الکترونیک در شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

در راستای اجرای دومین دوره جایزه دولت الکترونیک، نخستین جلسه توجیهی نمایندگان ارزیابی دستگاه های اجرایی در شرکت ارتباطات زیرساخت ، صبح امروز پانزدهم اردیبشهت ماه برگزار شد .
دومین دوره ارزیابی جایزه دولت الکترونیک در شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

به گزارش سیتنا، این جلسه با حضور دکتر ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات مدیرعامل ، مهندس اسماعیل رادکانی معاون فنی مدیرعامل ، اصغریان مدیرکل مهندسی عملیات شبکه، اسماعیلی مدیرکل معماری سازمانی و سامانه های اطلاعاتی، حاتمیان مدیرکل دفتر مدیریت استراتژیک و کسب و کارهای نوین، نرگس حسینی مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه و نیز نمایندگان و ارزیابان سایر دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد.

دکتر ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات مدیرعامل در این جلسه با اشاره  به چشم انداز و سیاستهای تدوین شده شرکت و اقدامات شاخص در حوزه دولت الکترونیک گفت: ما نگاهمان به جایزه ، ارتقاء وضعیت و بهبود سطح گروه این شرکت در ابعاد مختلف است.

وی با توضیح بخشی از فعالیت های صورت گرفته در شرکت ارتباطات زیرساخت، پروژه های در دست اقدام این شرکت  را بر اساس استراتژی و راهبردهای مورد نظر در راستای دولت الکترونیک دانست.

دکتر هاشمی اصلاح نظام ساختار سازمانی شرکت  را از دستاوردهای دولت الکترونیک و تکالیف تعیین شده برشمرد و گفت: طراحی ساختار سازمانی این شرکت منطبق بر فرآیندها و تجارب مدل های مرجع و در راستای شفافیت و بهره وری صورت گرفته است.

وی با اشاره به سایر اقدامات اجرائی مبتنی بر اهداف دولت الکترونیک و تسریع، تسهیل و ارتقاء سطح خدمات گفت: اقدامات، چالشها و راهکارهای پیشنهادی در جهت برنامه ­ریزی و سیاستگذاریهای کلان در این حوزه مستندسازی شده است.

معاون فناوری اطلاعات مدیرعامل تاکید کرد: ما به شعار بسنده نمی کنیم و ضمن بهره گیری از تجارب سایر سازمان های بهره ور، مصمم هستیم در راستای اهداف پیش بینی شده درفرآیند دولت الکترونیک قدم های استوارتری برداریم.

 در ادامه این جلسه، دکتر خراسانی مسئول تیم ارزیابان دستگاه های اجرائی؛ با  تشریح شاخص های ارزیابی در دوبخش تکلیفی و داوطلبانه، برنامه زمانبندی و برنامه بازدید از دستگاه ها به منظور سنجش اطلاعات ارائه شده، ضمن بیان نقطه نظرات و پرسش های خود ، فرآیند ارزیابی جایزه دولت الکترونیک را آغاز کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-05 15:17

افزودن دیدگاه جدید