کد مطلب: 

228183

جایزه بزرگ آپارتمان یک میلیارد تومانی رایتل به یک خانواده‌ی کارگری تعلق گرفت

مشاور اطلاع رسانی مدیر عامل رایتل، پیرامون قرعه کشی اخیر رایتل و اعطای جوایز به مشترکان، گفت: نفر اول از بخش 10 نفره، از اتباع افغانستانی بود که امتیاز بالایی هم داشت و نفر اول جایزه‌ی ویژه‌ی ما هم خانمی خانه دار از اسلام آباد غرب کرمانشاه و از خانواده ای کارگر بود که همسرشان کارگر صنعتی در اسلام آباد است.
جایزه بزرگ آپارتمان یک میلیارد تومانی رایتل به یک خانواده‌ی کارگری تعلق گرفت

"زهره آشتیانی" مشاور مدیرعامل و سرپرست مدیریت برند و ارتباطات رایتل در گفت‌گو با خبرنگار سیتنا پیرامون اعطای جایزه یک دستگاه آپارتمان یک میلیارد تومانی رایتل به یک کارگر صنعتی در اسلام آباد کرمانشاه، گفت: بحث طرح جایزه‌ی بزرگ رایتل از نیمه‌ی اسفندماه 97 به صورت رسمی کلید خورد و استقبال خوبی از این طرح شد که حدود 30 میلیون شانس در این قرعه کشی از سراسر کشور وجود داشت و پس از انجام قرعه کشی، دو بخش انتخاب شدند، یک بخش 10 نفره و یک بخش یک نفره که برنده‌ی جایزه‌ی ویژه‌ی ما شد.

مشاور مدیرعامل  رایتل، ادامه داد: نفر اول از بخش 10 نفره، از اتباع افغانستانی بود که امتیاز بالایی هم داشت و نفر اول جایزه‌ی ویژه‌ی ما، خانمی خانه دار از اسلام آباد غرب کرمانشاه و از خانواده ای کارگر بود که همسرشان کارگر صنعتی در اسلام آباد بود.

وی خاطرنشان کرد: همسر این خانم که برنده ‌یجایزه بزرگ رایتل شده، کارگر هستند و بواقع برنده‌ی رایتل از خانواده ای کارگر حساب می‌شوند و لذا مطلب خلاف واقعی از سوی همکاران ما بیان نشده و هماهنگی‌ها در حال انجام است تا این خانواده به تهران بیایند و جایزه شان را دریافت ‌کنند و پس از آن، تمام اسناد در کانال رسمی اطلاع رسانی رایتل منتشر می‌شود.

آشتیانی، در عین حال گفت: ما در روابط عمومی رایتل پاسخگو هستیم، اگر سوال یا شائبه ای وجود دارد از ما بپرسند و ما پاسخ خواهیم داد.

مشاور مدیرعامل رایتل، تاکید کرد: عملکرد رایتل بر مبنای شفافیت است. ما در کارگروه شفافیتی که در وزارت کار تشکیل شده عضو هستیم و در هر اقدامی را بر مبنای شفافیتی که آقای شریعتمداری و وزارتخانه لحاظ کرده اند، انجام می دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-04 14:54

افزودن دیدگاه جدید