کد مطلب: 

228179

همگامی سندیکای صنعت مخابرات ایران و همراه اول در سال رونق تولید

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، می گوید: سندیکا معتقد است که برای رونق تولید، تمام بازیگران شامل کارفرمایان، بخش های تحقیقاتی، تولیدی، خدماتی و رگولاتور و تشکل های خصوصی حوزه مربوطه، باید به میدان بیایند و دست در دست هم این شعار را محقق کنند.
همگامی سندیکای صنعت مخابرات ایران و همراه اول در سال رونق تولید

به گزارش سیتنا، مهندس فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در سرمقاله شماره 44 ماهنامه نسل چهارم نوشت:

شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) یکی از بزرگترین مشتریان تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی داخلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز با بیش از 150 شرکت عضو، بزرگترین زنجیره تأمین برای توسعه و نگهداری شبکه های ارتباطی کشور محسوب می شود.

در سال رونق تولید، سندیکا تلاش خواهد نمود تا چهل دستاورد محقق شده در سال گذشته را با همکاری کارفرمایان بزرگ مانند همراه اول، تجاری سازی نماید و از طریق توسعه کسب و کار، زمینه رونق تولید را فراهم آورد.
 
برای دوام بخشیدن به رونق تولید، سندیکا با همکاری همراه اول اقدام به نظرسنجی در مورد رضایتمندی از تک تک شرکت های عضو خواهد نمود تا در مواردی که نیاز به ارتقاء سطح کیفیت و پشتیبانی وجود دارد، گام های فوری برداشته شود.

سندیکا معتقد است که برای رونق تولید، تمام بازیگران شامل کارفرمایان، بخش های تحقیقاتی، تولیدی، خدماتی و رگولاتور و تشکل های خصوصی حوزه مربوطه، باید به میدان بیایند و دست در دست هم این شعار را محقق کنند.

سندیکای صنعت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین و جامع ترین تشکل حوزه فناوری ارتباطات با احساس مسئولیت، بیش از گذشته، زمینه برقراری این همبستگی را فراهم خواهد نمود و از همراه اول به عنوان پیشگام و حامی تقدیر و سپاسگزاری می نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-04 11:26

افزودن دیدگاه جدید