کد مطلب: 

228134
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه‌ی کارگروه سلامت استان کرمان:

مصمم به اجرای کامل دولت الکترونیکی برای برقراری شفافیت هستیم/ دولت الکترونیکی در حرف معنا نمی‌دهد، مردم باید به چشم خدمات را ببینند و برایشان ملموس باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه کارگروه سلامت استان کرمان تاکید کرد که مصمم به نهایی کردن چارچوب دولت الکترونیکی برای برقراری شفافیت و مقابله با فساد تا پیش از پایان برنامه ششم توسعه هستیم.
مصمم به اجرای کامل دولت الکترونیکی برای برقراری شفافیت هستیم/ دولت الکترونیکی در حرف معنا نمی‌دهد، مردم باید به چشم خدمات را ببینند و برایشان ملموس باشد

به گزارش سیتنا، محمد جواد آذری جهرمی صبح امروز پس از بازدید از درمانگاه حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان اولین مرکز درمانی در پروژه ملی نسخه‌نویسی الکترونیکی در شهرستان کرمان، با حضور در استانداری این استان در جلسه کارگروه سلامت برای بررسی پروژه ملی نظام ارجاع و نسخه نویسی الکترونیکی یا حضور مجید فدایی استاندار کرمان و طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت شرکت کرد.

وی، پس از استماع گزارش اجرای پروژه ملی نسخه الکترونیکی و اطلاع از برخی موانع و مشکلات و صدور دستورات لازم در این‌باره با تقدیر از دست اندرکاران این پروژه، گفت: کارهای خوبی در این پروژه انجام گرفته است که بسیار امیدوارکننده است و به نظرم قابلیت آن را دارد که به سرعت به سایر نقاط کشور تعمیم پیدا کند.

آذری جهرمی، افزود: تمام این موضوعات برای این است که خدمت مناسب و در خوری به مردم ارایه شود تا بتوانند از خدمات دولت الکترونیکی بهره‌مند شوند که هم منشا بهبود رفاه باشد و هم مدیریت منابع که امروز یک مسئله جدی در کشور است را مورد توجه قرار دهد.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات، تاکید کرد: چارچوب دولت الکترونیکی در کشور را تا پیش از پایان برنامه ششم توسعه برای برقراری شفافیت و مقابله با فساد نهایی خواهیم کرد حتی اگر آماج اتهام و هجمه‌ها قرار گیریم.

آذری جهرمی، با بیان اینکه دولت الکترونیکی در حرف معنا نمی‌دهد و مردم باید به چشم خدمات آن را ببینند و این خدمات باید برای آنها ملموس باشد، گفت: در دیدار نوروزی که با رئیس‌جمهور داشتیم ایشان تاکید کردند در سال ۹۸ باید بحث سلامت الکترونیکی اتمام پیدا کند.

وی، افزود: همچنین رئیس‌جمهور تاکید کردند که باید تلاش شود در هر  ۱۲ ماه سال ۹۸ یک خدمت الکترونیکی ملموس به مردم ارایه شود. ارایه کارت سوخت به شیوه الکترونیکی یک خدمت ملموس برای مردم بود. نسخه الکترونیکی و حذف دفترچه بیمه و دریافت نسخه از طرف بیماران با کد ملی هم از اقدامات ملموس دولت الکترونیکی است که باید به سرعت در سراسر کشور اجرایی و عملیاتی شود.

در پایان جلسه کارگروه سلامت از تعدادی از دست‌اندرکاران پروژه ملی نسخه الکترونیکی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-02 11:34

افزودن دیدگاه جدید