کد مطلب: 

228129

کارگر شهرک صنعتی کرمانشاه، جایزه‌ی آپارتمان یک میلیارد تومانی رایتل را برنده شد

یک کارگر صنعتی در اسلام آباد کرمانشاه با شرکت در طرح جایزه بزرگ رایتل یک دستگاه آپارتمان به ارزش یک میلیارد تومان برنده شد.
کارگر شهرک صنعتی کرمانشاه، جایزه‌ی آپارتمان یک میلیارد تومانی رایتل را برنده شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، همزمان با روز کارگر مراسم تعیین برنده جایزه بزرگ رایتل برگزار و یک نفر از مشترکین اپراتور رایتل که با خرید یک سیم کارت رایتل و یک شانس در این قرعه‌کشی شرکت کرده بود برنده یک دستگاه آپارتمان شد. 

گفتنی است در مسابقه جایزه بزرگ رایتل نزدیک به سی میلیون شانس برای برنده شدن وجود داشت که از این میان با اجرای مراسم قرعه‌کشی کارگر شهرک صنعتی اسلام آباد برنده آپارتمان یک میلیارد تومانی رایتل شد.

همچنین در این مراسم 10 نفری که با کسب بالاترین امتیاز، بیشترین شانس شرکت در قرعه‌کشی بزرگ رایتل را داشتند معرفی شدند و به پاس همراهیشان با این طرح یک کیف از هدایای رایتلی شامل مودم همراه 4G و بسته‌های بلند مدت اینترنت رایتل دریافت کردند.

لازم به ذکر است مسابقه جایزه بزرگ رایتل از اواخر اسفندماه سال 97 آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانستند با ثبت‌نام یا ترابرد به رایتل و اولین استفاده سیم‌کارت خود عضوی از خانواده رایتل شده و در قرعه‌کشی یک واحد آپارتمان به ارزش یک میلیارد تومان شرکت کنند. مشترکین پیشین رایتل نیز می‌توانستند با خرید بسته و یا افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب و کسب امتیاز بیشتر، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی جایزه بزرگ رایتل افزایش دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.8 (6 رای)
سیتنا 3
2019-05-02 10:06

افزودن دیدگاه جدید