کد مطلب: 

228103

آذری جهرمی خواستار شد: حمایت پست از کسب‌وکارهای نوپا برای توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت برگزاری همایش شورای مدیران شرکت ملی پست، پیامی منتشر کرد.
آذری جهرمی خواستار شد: حمایت پست از کسب‌وکارهای نوپا برای توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت برگزاری همایش مدیران شرکت ملی پست در تبریز، پیامی منتشر کرد.

متن پیام وزیر ارتباطات به شرح زیر است:

همکاران گرامی و مدیران محترم شرکت ملی پست

سلام علیکم

از این که یک بار دیگر برای مرور برنامه ها و هم اندیشی در توسعه و پیشبرد اهداف شرکت ملی پست گرد هم آمده ایم خرسندم. در سال گذشته شاهد تلاش خالصانه و بی وقفه شما در خدمت رسانی به دستگاه های دولتی و مردم شریف ایران بودم که به نوبه خود قدردان آن هستم. با این همه انتظار دارم همچنان روند توسعه محصولات و خدمات شرکت ملی پست در سال پیش رو با شتاب بیشتری دنبال شود.

ارتقاء معیشت و رسیدگی به رفاه کارکنان و همکاران شرکت ملی پست همواره از دغدغه های اینجانب در دوران مسئولیتم بوده است. تحقق این مهم میسر نمی شود جز با توسعه کسب و کار، افزایش درآمد شرکت، مدیریت و کاهش هزینه ها و بهینه سازی و بازنگری در فرآیندهای عملیاتی که مستلزم یک تحول بنیادی و تفکر نو در شرکت ملی پست است.

شرکت ملی پست به عنوان یکی از زیر ساخت های اساسی توسعه کسب و کار، نقش به سزایی در رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی از نقاط کمتر توسعه یافته دارد. ‌از شما می خواهم که با همکاری و حمایت از کسب و کارهای نوپا به عالی ترین نحو ممکن نقش خود را در توسعه اقتصاد دیجیتال کشور ایفا نمایید.

در پایان برای تمامی همکارانم در شرکت ملی پست آرزوی بهروزی و توفیق در اجرای برنامه ها و انجام ماموریت هایشان دارم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-01 18:10

افزودن دیدگاه جدید