کد مطلب: 

228092

جهانگرد: ارائه‌ی ایده‌های خلاقانه برای وزارت ارتباطات حائز اهمیت است

نصرااله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، که همزمان با سفر رییس جمهوری به عنوان نماینده وزیر ارتباطات به استان کرمانشاه سفر کرده است، امروز از دانشگاه رازی بازدید کرد.
جهانگرد: ارائه‌ی ایده‌های خلاقانه برای وزارت ارتباطات حائز اهمیت است

به گزارش سیتنا، نصراله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در نشست با رییس دانشگاه رازی کرمانشاه و‌دیگر روسای دانشکده های این دانشگاه با اشاره به تاسیس مراکز «آپا» در استان های کشور و موفقیت عمومی آنها، گفت: شاید بیشتر از ۳۰۰ عضو هیات علمی عموما در مراکز استان داریم که به لایه های امنیت در فضای سایبر می پردازند. 
 
وی، با بیان اینکه مراکز آپا بعد از چند سال حمایت باید کم کم روی پای خود بایستد و حتی به فعالیت های منطقه ای بپردازد، افزود: این روزها بخش عمده ای از مشکلات ناشی از تحریم به فرار اطلاعات مربوط می شود که از هرگونه ایده در این زمینه و رفع این مشکلات استقبال می کنیم چراکه حفظ امنیت برای بازار ما بسیار با اهمیت است.
 
جهانگرد، با اشاره به استقبال طرح ها و ایده های خلاقانه، اظهار کرد: ما در وزارت ارتباطات تجربه ها در دانشگاه و مراکز آپا را خریداریم و علاوه بر حمایت های وزارت ارتباطات در بخش صندوق نوآوری و شکوفایی نیز محدودیتی برای حمایت های مالی وجود ندارد. 
 
معاون وزیر ارتباطات، تصریح کرد: تجربه نشان داده است که هر کاری که به استان ها بردیم، نتیجه خوبی گرفته ایم.
 
در این نشست همچنین رییس دانشگاه رازی کرمانشاه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این دانشگاه به فعالیت ها و دستاوردهای، مرکز آپا دانشگاه رازی در زمینه امنیت سایبری پرداخت. 
 
پیش از آن مهرداد ترابیان مدیرکل امور استان های وزارت ارتباطات، با حضور در دانشگاه رازی کرمانشاه از روند برگزاری دومین مسابقه فتح پرچم و دستاوردهای مرکز آپای این دانشگاه بازدید کرد.
 
بنابه این گزارش، امروز (چهارشنبه) با حضور رییس جمهوری در استان کرمانشاه نزدیک‌ به ۱۰۰ میلیارد طرح های ارتباطی در این استان افتتاح می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-01 15:19

افزودن دیدگاه جدید