کد مطلب: 

228062

پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی کارگر

یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با اول ماه می، گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر، در میان تمام مناسبت های ملی، برای شرکت مخابرات ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی کارگر

به گزارش سیتنا به نقل از سایت شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به همین مناسبت، ضمن تبریک این روز بزرگ به همه عزیزان همکار در مجموعه مخابرات ایران ، در پیامی اعلام می دارد:

در ایران، همه عزیزانی که در هر لباس و جایگاهی نام بلندمرتبه کارگر بر پیشانی شان می درخشد، نقشی سازنده در توسعه، رشد و بالندگی این سرزمین دارند. اندیشه ورزی، هنر، خلاقیت و پویایی تک تک این عزیزان می تواند ایران عزیزمان را تحت زعامت مقام معظم رهبری در جهان سرآمد و سربلند سازد.

کارکنان شرکت مخابرات ایران نیز بعد از خصوصی سازی، زیر چتر قانون کار، این نام و جایگاه ارزشمند را با افتخار به همراه دارند ومدیران این شرکت با این باور که سرمایه حقیقی شرکت مخابرات ایران از دل قشر کارگر متولد شده است؛ وجود یکایک همکاران خود را ارج و غنیمت می شمارند و بر خود می بالند که در کنار گنجینه ای تکرار ناپذیر و ماندگار هستند که اعتبار مجموعه وزین مخابرات را هر روز اعتلا می بخشند.

بدیهی ست که تحقق آرمان های بزرگ شرکت، با تلاش مجدانه و اندیشه های خلاق کارکنان میسر می شود و مشارکت و همکاری آن ها نقشی سازنده و ستون اصلی تولید و توسعه خدمات و لازمه حرکت و پویایی در شرکت است.

بی شک تمام همت مجموعه مدیران شرکت مخابرات ایران تلاش برای جلب رضایت مجموعه کارکنان شرکت است تا با تأمین به موقع و مناسب خواست و مطالبات، مصداق بارز پاس داری از کرامت و حرمت کارکنان باشیم.

در پایان، ضمن آرزوی موفقیت و کامیابی برای همه عزیزان، اراده و همت یکایک کارکنان را در مسیر حفظ و ارتقاء برند و رسیدن به اهداف شرکت ارج می نهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-01 00:44

افزودن دیدگاه جدید