کد مطلب: 

227946

نیان الکترونیک تنها شرکت ایرانی حاضر در نمایشگاه تلکام روسیه

نمایشگاه بین المللی تلکام روسیه (SVIAZ) از ٢٣ الی ٢۶ اوریل ٢٠١٩ ( سوم تا ششم اردیبهشت ماه جاری)، در شهر مسکو، منطقه مسکوسیتی در مجموعه نمایشگاهی اکسپوسنتر نمایشگاه تخصصی تلکام با نام SVIAZ 2019 و با محوریت ارتقای تکنولوژی به 5G با حضور شرکت های قدرتمند مخابرات دنیا برگزار شد.
نیان الکترونیک تنها شرکت ایرانی حاضر در نمایشگاه تلکام روسیه

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، 390 شرکت از 19 کشور جهان در نمایشگاه تلکام 2019 روسیه شرکت کردند که تعداد ١٩هزار بازدید کننده (غیرازغرفه دارها) از 68 کشور جهان در این نمایشگاه حضور داشتند.

شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک نیز به عنوان تنها شرکت ایرانی حاضر در این نمایشگاه عزم جدی خود در امر صادرات را نشان داد و به معرفی محصولات دانش محور خود در زمینه های تجهیزات مخابراتی، تامین انرژی و انرژی های تجدید پذیر پرداخت که کیفیت و مشخصات محصولات ارائه شده توسط این شرکت، مورد توجه بازدیدکنندگان دولتی و خصوصی این نمایشگاه قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ در بهمن ماه ۹۷ و در پی سفر مهندس چمنیان، مدیرعامل این شرکت به روسیه توافقات فی ما بین گنادی اسکلیار، نماینده انرژی مجلس دومای روسیه و شرکت نیان الکترونیک مبنی بر تامین انرژی در حوزه های مخابرات و تجدیدپذیر صورت گرفت که حضور در این نمایشگاه در ادامه توافقات پیشین با گنادی اسکلیار و دیگر شرکت های مخابراتی روسیه انجام شد.

گفتنی است؛ محصولات این شرکت دارای تاییده های فنی از اپراتورهای منطقه می باشد و استاندارهای محصولات آن همتراز دیگر محصولات خارجی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-04-27 12:23

افزودن دیدگاه جدید