کد مطلب: 

227849

پاسخ عجیب مسابقه "برنده باش" به استفتاء از آیت الله مکارم شیرازی: فرض مطرح شده کامل نیست؛ استفتاء غلط است!

روابط‌ عمومی‌ برنده‌باش اعلام کرد که در پی انتشار استفتائی پیرامون مسابقه "برنده باش" به اطلاع می‌رساند فرض مطرح شده در سوال استفتاء کامل نیست و طبیعتاً فرض ناکامل، جایگاه سوال را مخدوش می‌سازد.
پاسخ عجیب مسابقه "برنده باش" به استفتاء آیت الله مکارم شیرازی: فرض مطرح شده کامل نیست؛ استفتا غلط است!

به گزارش سیتنا، روابط عمومی برنامه برنده باش در واکنش به پاسخ آیت الله مکارم شیرازی که حضور در این برنامه را مصداق قمار دانستند، گفت: جایگاه سوال مخدوش است.

صفحه اینستاگرامی رسمی شبکه سوم سیما به نقل از روابط عمومی برنامه برنده باش نوشت: در پی انتشار استفتائی پیرامون مسابقه "برنده باش" به اطلاع میرساند فرض مطرح شده در سوال استفتاء کامل نیست و طبیعتاً فرض ناکامل، جایگاه سوال را مخدوش می‌سازد.

گفتنی است؛ آیت‌الله مکارم شیرازی، مرجع عظام تقلید به استفتایی درباره یکی از مسابقات تلویزیونی پاسخ داده که "این کار قمار است و شرکت‌کنندگان مالک آن جوایز نمی‌شوند".

استفتاء و پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی درباره برنامه «برنده باش» در فضای مجازی منتشر شده و دست به دست می‌شود که با پیگیری‌های دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان قم صحت این استفتاء تایید شد.

سوال این بود: «مسابقه‌ای حضوری با عنوان "مسابقه بزرگ برنده‌باش" از طریق شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال اجرا و پخش است که به شرکت‌کنندگان در این مسابقه به ازای پاسخ صحیح به هر سوال، مبلغ قابل توجهی به صورت پلکانی(تا سقف 100 میلیون تومان) اعطا می‌کند که با کمک مجری برنامه و فرصت‌هایی که در اختیار هر شرکت‌کننده قرار می‌گیرد، مبلغ جایزه غالباً از 5 میلیون تومان کمتر نیست. شرط حضور در این برنامه خرید سوال و پاسخ درست به آن‌ها از طریق اپلیکیشن مخصوص است و در صورت درست بودن جواب‌ها، در یک رقابت فشرده، 4 نفر به مسابقه حضوری دعوت خواهند شد.

آیا برگزاری این نوع مسابقات جایز است؟

آیا شرکت در این نوع مسابقات جایز است؟

آیا شرکت کننده، مالک شرعی جایزه خواهد شد؟

پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی: "بسمه‌تعالی- این کار قمار است و کسانی که شرکت می‌کنند مالک آن جوایز نمی‌شوند. همیشه موفق باشید".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-23 19:11

افزودن دیدگاه جدید