کد مطلب: 

227843
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سیتنا:

ممنوعیت تماس تصویری رایتل، روند توسعه‌ی این اپراتور را کند کرد/ رایتل می‌تواند اپراتوری برای برقراری ارتباطات تصویری مجاز باشد/ طرح های رایتل برای بیمه شدگان تامین اجتماعی قابل توجه است

سرپرست سازمان تامین اجتماعی، گفت: باید رایتل تلاش کند تا ارتباطات تصویری که از طریق سرویس‌های غیرمجاز خارجی به وفور دیده می شود را به طور مجاز در اختیار مشترکان این اپراتور قرار دهد.
ممنوعیت تماس تصویری رایتل، روند توسعه‌ی این اپراتور را کند کرد/ رایتل می‌تواند اپراتوری برای برقراری ارتباطات تصویری مجاز باشد/ طرح های رایتل برای بیمه شدگان تامین اجتماعی قابل توجه است

به گزارش سیتنا، محمدحسن زدا در نشستی که امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه 98 در سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون همکاری این سازمان با اپراتور رایتل به عنوان اپراتور همکار و طرح هایی که در سال جاری برای بیمه شدگان این سازمان توسط رایتل در برنامه است، گفت: طرح های رایتل برای بیمه شدگان تامین اجتماعی قابل توجه است.

وی ادامه داد: ما دوست داریم اپراتور رایتل در خدمت بیمه شدگان باشد و هر شخصی که بیمه شده‌ی تامین اجتماعی باشد و به رایتل مراجعه کند، سیم‌کارت رایگان و برخی خدمات سالیانه‌ی رایگان  به عنوان خوشامدگویی به این اپراتور دریافت کند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی، افزود: تمایل داریم خدمات رایتل را گسترش دهیم و امکانات را افزایش دهیم، اما بحث ممنوعیت تماس تصویری در رایتل، باعث شد که رایتل آنطور که باید و شاید به خدمات خود ادامه ندهد و روند توسعه‌ی این اپراتور را کند کرد.

وی افزود: در عین حال باید رایتل تلاش خود را بیشتر کند تا ارتباطات تصویری که از طریق سرویس‌های غیرمجاز خارجی به وفور دیده می‌شود را به طور مجاز در اختیار مشترکان این اپراتور قرار دهد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم تا با تلاش بسیار، رایتل را به جایگاهی بالاتر برسانیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-23 15:10

افزودن دیدگاه جدید