کد مطلب: 

227681
وزیر جوان در جمع مدیران و دستیاران جوان دولت تدبیر و امید:

با وجود تمام موانع، دلسرد نشوید؛ نظام، انقلاب و در رأس آن مقام معظم رهبری سربازانی جز جوانان ندارند/ هجمه‌ها و فشارهای گروه‌های مختلف بر وزارت ارتباطات زیاد است؛ چراکه می‌خواهند در برابر تغییرات مقاومت کنند

وزیر جوان دولت تدبیر و امید در جمع مدیران و دستیاران جوان دولت تدبیر و امید با اشاره به تمام موانع و سنگ‌اندازی‌ها توصیه کرد دلسرد نشوند؛ چراکه در «گام دوم انقلاب» امید همه و در رأس آنها مقام معظم رهبری به جوانان این کشور است.
با وجود تمام موانع دلسرد نشوید؛ نظام، انقلاب و در رأس آن مقام معظم رهبری سربازانی جز جوانان ندارند/ هجمه‌ها و فشارهای گروه‌های مختلف بر وزارت ارتباطات زیاد است؛ چراکه می‌خواهند در برابر تغییرات مقاومت کنند

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی که به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان در جمع مدیران و دستیاران جوان دولت تدبیر و امید سخن می گفت، تأکید کرد: ما در زمان خاصی به سر می‌بریم؛ زمانی که رهبر معظم انقلاب آن را «گام دوم انقلاب» نامیده‌اند و مسئولیت این گام را نیز بر عهده جوانان گذاشته‌اند.

آذری جهرمی بابیان اینکه «می‌دانم در عرصه کار و تلاش محدودیت‌های زیادی برایتان ایجادشده و خواهد شد» گفت: شاید افرادی هستند که به میزهایشان چسبیده‌اند و حاضر نیستند آنها را رها کنند و شاید کسانی که شانس حضور در عرصه مدیریتی پیدا کرده‌اند باوجود آنکه ایده‌های بکری برای بهبود شرایط کشور دارند اجازه اجرای کردن ایده هایشان را پیدا نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه نمونه این موضوعات را می‌توانید درباره وزارت ارتباطات ببینید، گفت: چه دست‌اندازها و هجمه‌ها و فشارهایی که بر مجموعه وزارت ارتباطات وارد شده و می‌شود تا از مسیر اصلی‌مان خارج شویم. صرفاً از یک طیف خاصی هم نیستند، از همه گروه‌ها فشار می‌آورند چون می خواهند در برابر تغییرات مقاومت کنند.

وزیر جوان دولت تدبیر و امید خطاب به مدیران و دستیاران جوان تأکید کرد: از شما یک خواهش دارم و آن این است که با وجود تمام موانع دلسرد نشوید؛ از اهدافی که در ذهن دارید دلسرد نشوید، از برنامه و مسئولیتی که «گام دوم انقلاب» بر عهده شما گذاشته‌شده دلسرد نشوید.

وی افزود: واقعیت این است که نظام، انقلاب و در رأس آن مقام معظم رهبری سربازانی جز جوانان ندارند. مردم هم خدمت گذارانی جز جوانان ندارند. همه این مسائل و مشکلاتی که وجود دارد باید توسط خود ما حل شود و نباید توجه ای به حواشی داشت و باید بر اصل موضوع که همانا تلاش برای پیشرفت کشور است متمرکز شویم.

آذری جهرمی ادامه داد: «آینده روشن» که همیشه مطرح می‌کنم حرف من نیست، حرف رهبر معظم انقلاب است. باید به این حرف یقین و اطمینان داشته باشیم تا این آینده محقق می‌شود. تحقق آینده روشن از آسمان نمی‌آید بلکه قطعاً به‌وسیله خود ما محقق می‌شود؛ بهشت را به بها دهند نه به بهانه.

وزیر جوان دولت تدبیر و امید تصریح کرد: با حرف زدن دستاوردی محقق نمی‌شود. موفقیت با تلاش و بدون حاشیه و منت محقق می‌شود. لازمه رشد کشور تلاش است و گوهر و اکسیر تلاش هم در دل جوانان است.

وزیر ارتباطات بابیان اینکه «دوقطبی پیر و جوان معنا ندارد و از ظرفیت باتجربه‌ها و نیروی جوانی باید در جای خودش استفاده کرد» گفت: همه ما  مسئولیت خطیری داریم. امید مردم به بهبود شرایط کشور که به حمدالله همواره رو به رشد است و همچنین ترقی جایگاه ایران در سطح جهان که مورد انتظار همه مردم است از دل تحول و جوان‌گرایی بر می آید.

وزیر جوان دولت تدبیر و امید افزود: اگر ما به‌عنوان نسل جوان در بدنه مدیریتی کشور درست عمل نکنیم، امید، آرمان و آینده‌ای را خراب کرده‌ایم. پس قرار گرفتن در این زمان خاص و در آغاز «گام دوم انقلاب» مسئولیت‌های ما را دوچندان کرده است.

آذری جهرمی در خاتمه گفت: همه ما با نگاه و اطمینان به «آینده روشن» و توجه به آرمان‌هایمان و  تکیه بر اعتقادات و توانمندی‌هایمان قطعاً می‌توانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم و به فضل الهی این خواست محقق خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-17 22:01

افزودن دیدگاه جدید