کد مطلب: 

227660

تمدید فرصت شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ رایتل تا 10 اردیبهشت ماه

فرصت شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ رایتل به مدت ده روز تمدید شد و هموطنان عزیز می توانند تا 10 اردیبهشت ماه با خرید سیم‌کارت و یا استفاده از خدمات رایتل، از شانس شرکت در قرعه‌کشی یک دستگاه آپارتمان رایتل به ارزش یک میلیارد تومان برخوردار شوند.
تمدید فرصت شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ رایتل تا 10 اردیبهشت ماه

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، با توجه به استقبال گسترده هموطنان عزیز، فرصت شرکت در قرعه‌کشی بزرگ رایتل به مدت ده روز تمدید شد. تمامی هموطنان عزیز می‌توانند برای شرکت در قرعه‌کشی بزرگ رایتل تا پایان روز 10 اردیبهشت ماه 98، با ثبت‌نام و اولین استفاده سیم‌کارت خود عضوی از خانواده رایتل شده و در قرعه‌کشی یک واحد آپارتمان به ارزش یک میلیارد تومان شرکت کنند. مشترکین پیشین رایتل نیز  می‌توانند با خرید بسته و یا افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب و کسب امتیاز بیشتر، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی جایزه بزرگ رایتل افزایش دهند.

گفتنی است، اعتبار ریالی سیم‌کارت، علاوه بر اینکه امتیاز قرعه‌کشی محسوب می‌شود، قابل استفاده در تمامی خدمات رایتل شامل تماس صوتی، پیامک، اینترنت، خرید بسته‌های مصرفی و سایر خدمات نیز خواهد بود.

هر فرد می‌تواند بدون محدودیت با یک یا چند شماره تماس رایتل در این قرعه‌کشی شرکت کرده و امتیاز کسب کند، امتیاز بیشتر به معنی شانس بیشتر برای برنده شدن است. جزییات مربوط به امتیاز دریافتی در ازای استفاده از هر یک از خدمات رایتل از اینجا قابل مشاهده است.

شایان ذکر است، مشترکین به‌صورت خودکار و براساس امتیاز دریافت شده در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد. همچنین استعلام امتیاز در قرعه‌کشی از سامانه مدیریت حساب و اپلیکیشن رایتل من امکان‌پذیر است.

با توجه به عضویت رایتل در خانواده بزرگ تأمین اجتماعی و جامعه کارگری کشور و به منظور ارج نهادن به مقام کارگر ، مراسم قرعه‌کشی جایزه بزرگ رایتل شامل یک دستگاه آپارتمان به ارزش یک میلیارد تومان، 11 اردیبهشت ماه سال 98، همزمان با روز کارگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-04-17 12:19

افزودن دیدگاه جدید