کد مطلب: 

227655

اداره پست بریتانیا: پیمانکار، ارسال نامه را به ایران متوقف کرد/ دنبال جایگزین هستیم

اداره پست بریتانیا، رویال میل، در بیانیه ای اعلام کرد که توقف ارسال نامه و مرسوله به ایران به علت توقف خدمات رسانی پیمانکار این شرکت به مقصد این کشور صورت گرفته است.
اداره پست بریتانیا: پیمانکار، ارسال نامه را به ایران متوقف کرد/ دنبال جایگزین هستیم

به گزارش سیتنا، یک سخنگوی اداره پست بریتانیا در پاسخ به بی بی سی فارسی، گفت: "متاسفانه پیمانکار سابق ما دیگر به مقصد تهران خدمات رسانی نمی کند. فعالانه در پی یک پیمانکار جایگزین هستیم."

اداره پست بریتانیا هفته پیش از توقف خدمات رسانی به ایران به علت تحریم های آمریکا خبر داده بود.

اداره پست بریتانیا درباره علت توقف خدمات رسانی پیمانکارش توضیح بیشتری نداده ولی تاکید کرده که امیدوار است که ارسال نامه و مرسوله به این کشور هر چه زودتر از سرگرفته شود.

اداره پست بریتانیا همچنین در پاسخش تاکید کرده که این امیدواری وجود دارد که نامه و بسته های پستی که در اختیار این شرکت قرار دارد، به زودی به نشانی گیرندگان در ایران ارسال شود و قصد ندارد آنها را به فرستندگان بازپس بفرستد.

حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در بریتانیا که پیش تر به توقف همکاری پستی از سوی رویال میل واکنش نشان داده بود، امروز در توییتر از بررسی امکان شکایت از اداره پست بریتانیا به دادگاه های محلی و اتحادیه جهانی پست خبر داد.

به نوشته بعیدی نژاد "استفاده از خدمات پُست از ابتدایی ترین خدمات مدنی وحقوق مردم است و این حق نباید بهیچ بهانه ای محدود شود."

رویال میل، مهم‌ترین شرکت پست در بریتانیاست که سهام آن از سال ۲۰۱۰ به بخش خصوصی عرضه شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-17 00:11

افزودن دیدگاه جدید