کد مطلب: 

227611
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

انعقاد قرارداد مستقیم شرکت مخابرات با کارگزاران روستای، مصداق بارز توجه به جایگاه نیروی انسانی است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: شرکت مخابرات ایران همواره در حفظ و رعایت شان والای کارکنان خود کوشا بوده و انعقاد قرارداد مستقیم با کارگزاران روستایی نیز مصداق بارز این مهم است.
انعقاد قرارداد مستقیم شرکت مخابرات با کارگزاران روستای، مصداق بارز توجه به جایگاه نیروی انسانی است

به گزارش سیتنا، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دیدار کردند.

مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل و اعضای هیات‌ مدیره شرکت مخابرات ایران با حضور در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از روند فرایند اجرای قرارداد مستقیم کارگزاران روستایی با شرکت مخابرات ایران را به دکتر سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه دادند.

پس از ارائه گزارش توسط مدیرعامل از روند اجرای فرایند قرارداد مستقیم با کارگزاران روستایی، دکتر سلمان خدادادی ضمن تشکر از شرکت مخابرات ایران به جایگاه والای نیروی انسانی در سازمان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مخابرات ایران همواره در حفظ و رعایت شان والای کارکنان خود کوشا بوده و انعقاد قرارداد مستقیم با کارگزاران روستایی نیز مصداق بارز این مهم است.

سید مجید صدری نیز در این دیدار از تعامل و توجه مستمر و همیشگی شرکت مخابرات ایران و مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران همواره تلاش دارد تا با رعایت کلیه موارد قانونی و با استفاده از حداکثر ظرفیت منابع خود در جهت رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده گام بردارد و تهیه و تنظیم قرارداد مستقیم کارگزاران مخابرات روستایی بر اساس آئین نامه استخدامی و توجه به رعایت تمامی موارد بر اساس قانون کاریکی از همین موارد بوده است.

در پایان دکتر سلمان خدادادی نیز از تعامل و ارتباط همیشگی شرکت مخابرات ایران و مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد و خواستار ادامه این روند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-15 15:37

افزودن دیدگاه جدید